انواع قفسه فروشگاهی از زبان مدیرعامل شیک شلف| شفیعی از کاربرد قفسه پیچ و مهره ای و استند چیپس و پفک می گوید.

3rlktv4poyunv94ntjoi5j 270x300 انواع قفسه فروشگاهی از زبان مدیرعامل شیک شلف| شفیعی از کاربرد قفسه پیچ و مهره ای و استند چیپس و پفک می گوید.

تجهیزات فروشگاهی مختلف امروزه جزو ضروری ترین ملزومات فروشگاه های بزرگ و کوچک می باشد؛ در واقع می توان این چنین گفت که با خرید تجهیزات فروشگاهی، تاثیر مثبت آن به سرعت در موفقیت کسب و کارها هویدا خواهد شد و با نخریدن آن ها قافله را به رقبا خواهید باخت. امروز در لاین تم تصمیم گرفته ایم تا با جناب آقای شفیعی مدیرعامل شیک شلف (فعال در زمینه ارائه تجهیزات فروشگاهی) مصاحبه ای ترتیب داده و نقطه نظرات ایشان را حول تاثیر انواع تجهیزات فروشگاهی جویا شویم.

– جناب شفیعی به عنوان سوال اول لطفا در مورد قفسه پیچ و مهره ای توضیحاتی را برای خوانندگان لاین تم ارائه دهید.

قفسه پیچ و مهره ای که به آن قفسه مشبک نیز می گویند نوعی قفسه است که از آن می توان برای نگهداری و چیدمان وسایلی که وزن های سبک تا متوسط دارند استفاده کرد. قفسه پیچ و مهره ای ( قفسه پیچ و مهره ای رنگی ، قفسه پیچ و مهره ای انباری ، خرید قفسه پیچ و مهره ای ) در ابعاد مختلف که بازه گسترده ای از اعداد را شامل می شود توسط شیک شلف تولید می شود. قفسه پیچ و مهره ای به نسبت ویژگی هایی که ارائه می دهد قیمت مناسبی دارد و این قضیه سبب شده تا مکان های مختلفی نظیر انباری منازل، بایگانی اداره جات، داروخانه ها و کتابخانه ها مورد استفاده قرار بگیرد. قفسه پیچ و مهره ای رنگی نوعی قفسه پیچ و مهره ای است که توسط رنگ های درخشان و براق پوشانده شده و جلوه ظاهری زیبایی دارد. از قفسه پیچ و مهره ای رنگی در فروشگاه های مختلفی که به دکوراسیون مغازه خود اهمیت می دهند استفاده می شود.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

– جناب شفیعی قفسه های فروشگاهی در انواع مختلف را می توان در فروشگاه های بسیاری مشاهده کرد. لطفا در مورد انواع قفسه فروشگاهی توضیح دهید و بفرمایید به چه دلیل این نوع قفسه ها انقدر محبوب شدند؟

قفسه فروشگاهی در مدل های قفسه فروشگاهی یک طرفه، قفسه فروشگاهی دوطرفه، قفسه وسط فروشگاهی و قفسه فروشگاهی خودایستا تولید می شود. به کمک انواع قفسه فروشگاهی می توان محصولات را با نظم و ترتیب در کنار یکدیگر چید و به مشتریان در انجام خرید بهتر کمک کرد. تفاوتی ندارد که فروشگاه شما در چه زمینه ای فعالیت می کند؛ در هر صورت اگر نیاز دارید تا محصولات فروشگاه را روی قفسه قرار دهید استفاده از قفسه فروشگاهی توصیه می شود. برای مثال قفسه وسط فروشگاهی همان طور که از نامش پیداست نوعی قفسه فروشگاهی است که در وسط قرار گرفته و می توان محصولاتی که مشابه یکدیگر هستند را در کنار یکدیگر چید تا نه تنها نظم و انضباط بر فروشگاه حاکم شود بلکه مشتریان بتوانند با مقایسه محصولات مختلف با یکدیگر، آن موردی که برایشان مناسب تر است را انتخاب کنند.

قفسه فروشگاهی یک طرفه نیز نوعی دیگر از قفسه فروشگاهی است که برای استفاده در فروشگاه های کوچکتر و آن دست مغازه هایی که با کمبود جا دست و پنجه نرم می کنند مناسب است.

dffogv0 4uy9vyh45jnoi54jg 249x300 انواع قفسه فروشگاهی از زبان مدیرعامل شیک شلف| شفیعی از کاربرد قفسه پیچ و مهره ای و استند چیپس و پفک می گوید.

– جناب شفیعی در کاتالوگ محصولات شیک شلف بخشی به معرفی استندها و انواع آن اختصاص داده شده است. ممنون می شوم اگر در مورد انواع استند و به طور ویژه تر استند چیپس و پفک توضیح دهید.

استندهای فروشگاهی مدتی است که توانسته اند در بین فروشگاه داران شناخته شوند و اهمیت و ویژگی های مثبت خود را به آن ها بشناسانند. به همین دلیل است که در کاتالوگ محصولات شیک شلف ما وقت و فضای زیادی را صرف توضیح دادن انواع استند فروشگاهی از جمله استند چیپس و پفک و استند ابزار کرده ایم.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

به کمک انواع استند فروشگاهی می توان محصولات یک فروشگاه را به شکلی که نسبت به محصولات دیگر متمایز نشان داده شود در مقابل چشمان و توجه مشتریان قرار داد و حداقل آن ها را تلویحا به بررسی دقیق تر آن ها ترغیب کرد. یکی از کارهایی که تیم پشتیبانی شیک شلف پس از اتمام مراحل نصب و راه اندازی محصولات انجام می دهد آمارگیری از مشتریان درباره میزان موفقیت آمیز بودن محصولات خریداری شده بوده که در مورد استند این رقم به عدد شگفت انگیز 90 درصد می رسد که مایه خرسندی ماست.

استند چیپس و پفک ( خرید استند چیپس و پفک ، قیمت استند چیپس و پفک ) نوعی استند است که با استفاده از آن می توان چیپس و پفک و تنقلات مشابه دیگر را با نظم و ترتیب در قفسه ها کنار یکدیگر قرار داد. چیپس و پفک جزو تنقلات پرطرفداری هستند که تقاضا برای آن ها در تمام زمان ها بالا بوده است. یکی از مواردی که افراد در خرید تنقلاتی مثل چیپس و پفک به آن توجه دارند له نبودن و خرد نبودن چیپس و پفک است. استند چیپس و پفک اطمینان حاصل می کند که چیپس و پفک در برابر آسیب های احتمالی ایمن است. استند چیپس و پفک چرخ دار یکی ار مدل های استند چیپس و پفک است که به فروشگاه داران اجازه می دهد به آسانی هر وقت خواستند استند را به نقاط دیگر فروشگاه جابجا کنند.

بیشتر بخوانید:  بزرگترین اتاق فرار در ایران

استند ابزار نیز نوعی استند است که ابزارفروشی ها با قرار دادن ابزار و یراق آلات روی آن می توانند مشتریان را به خرید ابزار ترغیب کند. برخی ابزارآلات قیمت بالایی داشته و خریداران نهایت دقت خود را حین انتخاب ابزار موردنظر خود به کار می گیرند. با استفاده از استند ابزار ( استند ابزار پانچی ، خرید استند ابزار ، قیمت استند ابزار ) می توان به مشتریان در خرید بهتر محصولات کمک کرد.

t5vvutpo45yp4o5yjo5yjo 225x300 انواع قفسه فروشگاهی از زبان مدیرعامل شیک شلف| شفیعی از کاربرد قفسه پیچ و مهره ای و استند چیپس و پفک می گوید.

– ممنون از توضیحات کامل شما جناب شفیعی. لطفا در مورد محصولات و خدمات شیک شلف نیز توضیحاتی ارائه دهید.

مجموعه شیک شلف ( ارائه کننده قفسه پیچ و مهره ای، قفسه فروشگاهی ، استند چیپس و پفک و استند ابزار ) فعالیت خود را در  سال 1388 و با هدف تولید تجهیزات فروشگاهی باکیفیت آغاز نمود و تاکنون با عنایت خداوند و لطف مردم، توانسته است خود را به عنوان یکی از بااعتبار ترین تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی نظیر انواع نردبان خانگی و صنعتی، جعبه ابزار و پالت پلاستیکی و انواع قفسه بندی مانند قفسه فلزی و قفسه طوسی خود را در بازار مطرح کنند. محصولات تولید شده توسط شیک شلف با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده و دوام بالایی خواهند داشت.

یکی از خدماتی که در شیک شلف ارائه می دهیم، مشاوره طراحی و اجرا قفسه بندی ها می باشد. قفسه بندی ها برای این که به بهترین شکل ممکن کاربرد داشته باشند لازم است با توجه به ابعاد کلی محیط ساخته شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شیک شلف و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت شیک شلف مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …