بزرگترین اتاق فرار در ایران

یکی از هیجان انگیزترین بازی هایی که در دنیای واقعی می‌تواند به شما هیجانی بی نهایت ببخشد و شور و اشتیاق و ذهن شما را به چالش بکشد، اتاق فرار است. اتاق فرار یکی از بازی های ساخته شده در توکیو ژاپن است که با الهام گرفتن از بازی‌های کامپیوتری ساخته شده است و شما می توانید ترس و وحشت و هیجانی بی نهایت را در این اتاق تجربه کنید.

اتاق فرار خیلی زود مورد پسند بسیاری از مردم قرار گرفت و علاوه بر پخش شدن این بازی در آسیای شرقی، در اروپا نیز این بازی رواج پیدا کرد و از اتاق فرار های بسیار زیادی با معما های مختلف و موضوعات مختلف ساخته شد؛ با ما همراه باشید تا درباره یکی از بزرگترین اتاق فرار ها در ایران آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  اهمیت بازرسی چاه ارت در ساختمان ها و منازل

eclovm jcioyjh5iycn5iyvchyihjc54iyj54ijyij 300x169 بزرگترین اتاق فرار در ایران

اتاق فرار چیست؟

همان طور که گفته شد اتاق فرار مکانی بسیار هیجان انگیز برای بازی‌های گروهی است که می‌تواند از بین ۴ تا ۱۰ نفر در هر گروه قرار داشته باشند و بازی از آنجا شروع می شود که این گروه با توجه به تم بازی باید معمای اتاق فرار را حل کنند اتاق فرار دارای معماهای وحشتناک و ترسناک است که هیجان شما را به اوج خود می رساند.

لازم به ذکر است که اتاق فرار تنها برای ترسیدن و فرار نیست بلکه این بازی دارای معما های خاصی است که شما باید آن معما ها را پیدا کرده و معمای اتاق را حل کنید، اتاق فرار مکان مناسبی برای افرادی که مشکلات قلبی و یا دیگر ناراحتی‌های مربوط به هیجان را دارند، نیست.هر اتاق فرار با عنوان های مختلف دارای سناریوهای مختلفی دارند که با آنها قبل از ورود به اتاق فرار آشنا می شوید و پس از آن باید به حل معمای آن اتاق فرار اقدام کنید.

بیشتر بخوانید:  طبق نظر و مشاوره از دکتر چشم پزشکی روش های درمان انواع افتادگی پلک و عفونت چشم چیست؟

در کل اتاق فرار هایی که در ایران قرار دارند به چهار گروه تقسیم می شوند، اتاق فرار کلاسیک، بازی محیطی، اتاق فرار ویژه و اتاق فرار انلاین، در اتاق فرار کلاسیک شما می توانید ۶ اتاق فرار با موضوعات نجات شهر، سرقت، تهران ۱۳۴۶ ، شام آخر، تابوت و هکر را از بین بازی های اتاق فرار کلاسیک انتخاب کنید، در اتاق فرار با موضوع بازی محیطی می توانید میراث لاله، سیگنال و پازل پارکتی را انتخاب کنید، از جمله هیجان انگیز ترین اتاق فرار های شهر تهران اتاق فرار ویژه است، شما در اتاق فرار ویژه می توانید اتاق فرار احضار، طاعون، شب سیزدهم، کابوس، شبح بازارچه، آرماگدون و کمپ آلفا را انتخاب کنید و اتاق فرار انلاین شامل شیوع، ناصرالدین‌شاه و اتاق ۴۴ می شود.

بیشتر بخوانید:  اطمینان از ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت

fckiwjnogh3ith5eitgheigheriogjirj 300x169 بزرگترین اتاق فرار در ایران

بزرگترین اتاق فرار ایران کجاست؟

بازی هیجان انگیز اتاق فرار خیلی زود در آسیای شرقی و اروپا پخش شده است و هم اکنون ما در شهربازی تهران یکی از بزرگترین اتاق فرار های کشور ایران را داریم، در کل ما سه اتاق فرار بسیار جالب و هیجان انگیز را در شهر تهران داریم اتاق فرار برج میلاد، اتاق فرار کیوب کلاب و اتاق فرار رپیتون از هیجان انگیز ترین اتاق فرار های ایران هستند. بزرگترین اتاق فرار ایران در پارک آب و آتش قرار دارد.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …