بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. مدیریت دانش خوانده است. در کلاس های آقای حمید سمندیان شرکت کرد، هنرمند شد و در آن زمان بازی در فیلم «انتظار» را آغاز کرد. او در یکی از پربیننده ترین سریال های سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی ظاهر شد و در بین مخاطبان به شهرت رسید. او بسیار مشغول این کار بوده و تاکنون سه فصل را افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

ابتدا آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی با گذراندن دوره های بازیگری نزد حمید سمندیان شروع به هنرنمایی کرد. او موفق شد و در سال ۱۳۷۹ با اولین فیلمش آشنا شد و به این ترتیب اولین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او در سال 1391 با بازی در سریال کلانتر وارد تلویزیون شد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها سریال هایی مانند جوان معزور (2013)، سریال سه در چهار، سریال زنانه در نقش ماهرخ و … را ساخت.در سال 1392 در مجموعه تلویزیونی «دولت الشون» بازی کرد، سپس حدود 6 سال از بازیگری در تلویزیون فاصله گرفت و از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در نقش مهارک در سریال خانمان بازی کرد. .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال گاندو 2 + عکس های بازیگران سریال لوتی

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از وقفه ای در عرصه بازیگری چند سالی است که در سالن زیبایی «شیمر» مشغول به کار بوده و تاکنون موفق به افتتاح سه دپارتمان شده است. جالب اینجاست که او با وجود اینکه صاحب چنین سالنی است، سادگی را دوست دارد و از چهره های عجیب و غریب خوشش نمی آید. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما می گوید مشکلات خودش را دارد اما مزیتش نسبت به بازیگری این است که می توانی شب ها استراحت کنی و مجبور نیستی برای پروژه ای در شهرها سفر کنی. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و میزبان ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار و … بوده است. دور باش او بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و لاله مرزبان جدیدترین عکس های اینستاگرام

آثار مورد علاقه مریم سلطانی

او به بدنسازی و اجرای حرفه ای آن ها علاقه دارد، علاوه بر نواختن پیانو، معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آزاده صمدی

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

او که شش سال است از بازیگری دور بوده و به آرایشگری روی آورده است، می گوید حضور روزانه در محل کار نیازمند خدمت است و به همین دلیل بازیگری را کنار گذاشته است. اما خوشبختانه دوستان این هنرمند به دیدن او آمدند و به او گفتند که فاصله چندانی با بازیگری ندارد و با توجه به اینکه پیشنهادهای کاری زیادی دارد به مرور زمان بازیگر می شود. او پس از دور شدن از بازیگری و شروع حرفه آرایشگری، به دلیل رژیم غذایی نامناسب و ورزش نکردن مرتبط با شغلش آشکارا تغییر کرد و گفت اگر مریم سلطانی بود که در سریال می بینید. من سخت کار می کنم، ساعت 6 صبح برای ورزش از خواب بیدار می شوم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

پارتی بازی مدیران شبکه

مریم سلطانی یکی از دلایل دور شدن از بازیگری را مهمانی برخی از مدیران شبکه می گوید. وی نام فرد خاصی را ذکر نکرد اما گفت: برخی از کارگردانان با هنرمندی رابطه فامیلی دارند و گاه همسر و فرزندانشان بنا به سلیقه شخصی خود از این بازیگر دعوت می کنند.به همین دلیل کمی احساس خطر کردم چون نمی خواستم منتظر بمانم تا ببینم با من تماس خواهند گرفت یا نه.او از یکی از مدیران شبکه انتقاد کرد و گفت اسم من را همه جا خط زده است. مریم سلطانی علاقه زیادی به بازیگری دارد و می گوید زمانی که کار هنری می کرد تا پاسی از شب کار می کرد و روزهای بدون کارش کمتر از یک هفته بود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پرمهر آهنگساز و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در سریال سه در چهار

سه چهار سریال پر از هنرمندان محبوب است، بنابراین مریم سلطانی می گوید فراموش کردن چنین سریالی سخت است. خودش و خانم لرستانی می گوید هر روز در این سریال درد دل می کردند و آخر صحنه با هم بودند. کارگردان این سریال آقای مجید صالحی هم پر انرژی و خوش تیپ است. خیلی ها او را با بازی در این سریال می شناسند و حتی در رابطه با سالن زیبایی هر بار که عکس می گیرد چت می کند و نامه می فرستد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرام جعفری

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …