بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس

[ad_1]

biography kate winslet 01 بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس

کیت وینسلت بازیگر مشهور هالیوود است

بیوگرافی و عکس های کیت وینسلت

کیت وینسلت یکی از موفق ترین بازیگران زن هالیوود است که با بازی در فیلم تایتانیک به شهرت جهانی دست یافت. کیت وینسلت برنده جایزه اسکار و چندین جایزه گلدن گلوب و بفتا شده است.

خلاصه بیوگرافی کیت وینسلت:

نام واقعی: کیت الیزابت وینسلت

سال تولد: 1975

محل تولد: ریدینگ، بریتانیا

زمینه کاری: بازیگری و خوانندگی

بیوگرافی کیت وینسلت

کیت الیزابت وینسلت بازیگر تایتانیک در اکتبر 1975 در ریدینگ، برکشایر، انگلستان به دنیا آمد. کیت وینسلت بازیگر مشهور هالیوودی است که برنده جایزه اسکار و چندین جایزه گلدن گلوب و بفتا شده است.

کیت وینسلت بریتانیایی است. مادرش، سالی بریجز، و پدرش، جان وینسلت، بازیگران کمتر شناخته شده ای بودند که به صورت پاره وقت در خارج از بازیگری کار می کردند. مادر کیت پیشخدمت بود و پدرش استخر ساز.

کیت وینسلت دومین فرزند از چهار فرزند است و دو خواهر به نام های آنا و بث و یک برادر بزرگتر به نام جاش دارد.مادربزرگ کیت همچنین یک مرکز تئاتر را اداره می کرد و این باعث شد کیت بازیگر شود.

کیت وینسلت در تئاتر بزرگ شد. از ۵ سالگی روی صحنه تئاتر ظاهر شد و از ۱۱ سالگی در تئاتر مدرسه بازی کرد. او اولین موفقیت خود را در جوانی با بازی در نقش وندی در نمایش پیتر پن به دست آورد. کیت کار خود را با همین اجراهای کوچک آغاز کرد و حتی در تبلیغات تلویزیونی نیز ظاهر شد.

حرفه بازیگری و فیلم های کیت وینسلت

biography kate winslet 02 بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس کیت وینسلت «رز در تایتانیک»

کیت وینسلت فعالیت سینمایی خود را به طور جدی در سال 1991 در سن 16 سالگی آغاز کرد. اولین حضور جدی کیت مقابل دوربین سریال فصل تاریک بود که موضوعی علمی تخیلی و نقشی کوچک داشت. سپس در سال 1994 کیت وینسلت اولین نقش اصلی خود را در فیلم «موجودات آسمانی» ایفا کرد که برنده جایزه منتقدان فیلم لندن شد.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه ادگار آلن پو، نویسنده و شاعر آمریکایی

در سال 1995، کیت وینسلت در یک فیلم اقتباسی از رمان حس و احساس جین آستن بازی کرد.

این فیلم در ۲۱ سالگی سه جایزه برای وینسلت به ارمغان آورد که یکی از آنها بفتا بود.او همچنین نامزد دریافت اولین جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در سال 1998، شانس با او بود و کیت وینسلت با بازی در فیلم پرفروش تایتانیک یک شبه ستاره هالیوود شد. کیت در نقش رز عاشق لئوناردو دی کاپریو در تایتانیک بازی کرد، نقشی که دومین نامزدی اسکار بهترین بازیگر زن را برای او به ارمغان آورد.

biography kate winslet 03 بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس کیت وینسلت فعالیت سینمایی خود را به طور جدی در سن 16 سالگی آغاز کرد

از همان لحظه کیت به بازیگری تبدیل شد که می توانست هر پروژه ای را انتخاب کند.

در سال 2000، کیت وینسلت تجربه بازی در یک فیلم تاریخی مورد تحسین منتقدان را داشت.

او در سال 2000 در فیلم تاریخی «کویلز» ظاهر شد که آخرین روزهای زندگی مارکی دو ساد را به تصویر می‌کشد. این بازیگر به عنوان خدمه یک بیمارستان روانی از مارکی مراقبت می کند. منتقدان عملکرد او را تحسین کردند.

کیت وینسلت بار دیگر برای بازی در فیلم Iris در سال 2001 نامزد گلدن گلوب و اسکار شد.

کیت با بازی در ملودرام “آفتاب ابدی ذهن پاک” نامزد چهارمین جایزه اسکار و نامزدی “بهترین بازیگر زن” شد.او در این فیلم کمدی در نقشی جدی مقابل جیم کری بازی کرد.

یکی دیگر از فیلم‌های محبوب کیت وینسلت، فیلم Finding Neverland در سال 2004 است که در آن در کنار جانی دپ بازی کرد.

کیت وینسلت در سال 2007 برای پنجمین بار برای فیلم «کودکان کوچک» نامزد اسکار شد اما این بار تندیس «اسکار» را دریافت نکرد.

کیت وینسلت در فیلم‌های دیگری مانند «Canical»، «Revolutionary Road» و «The Reader» نقش‌های قوی و موفقی را ایفا کرد و در نهایت در سال 2008 برای «خواننده» برنده اسکار شد و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار نیز شد. . بار ششم. اسکار بهترین بازیگر زن.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

یکی دیگر از موفقیت های این ستاره جوان هالیوود دریافت نشان شوالیه از ملکه بریتانیا برای بازی در فیلم «روز کارگر» است.

در مارس 2014، این بازیگر یک ستاره در پیاده روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد. جان فوت منتقد مشهور سینما معتقد است که کیت وینسلت بهترین بازیگر زن در کنار مریل استریپ است و معتقد است هیچ نقشی وجود ندارد که کیت از عهده آن بر نیاید.

زندگی شخصی کیت وینسلت

biography kate winslet 04 بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس کیت وینسلت سه بار ازدواج کرده و سه فرزند دارد

کیت وینسلت سه بار ازدواج کرده و سه فرزند دارددر 16 سالگی که تازه بازیگری را شروع کرده بود، با بازیگر و نویسنده 28 ساله استیون تردرا رابطه جدی برقرار کرد. رابطه آنها 4 سال به طول انجامید و تردرا بر اثر سرطان استخوان درگذشت.

در نوامبر 1998، کیت وینسلت با کارگردان جیم تریپلتون ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام میا شد. این زوج یک سال بعد از هم جدا شدند.

کیت در سال 2003 با کارگردان سام مندز ازدواج کرد و صاحب یک پسر به نام آلفی وینسلت مندز شد. آنها 7 سال با هم زندگی کردند و در سال 2010 طلاق گرفتند.

در سال 2011 کیت با میلیونر بریتانیایی ند راک اند رول که 3 سال از او کوچکتر است ازدواج کرد و در دسامبر 2013 پسرشان بیر بلیز وینسلت به دنیا آمد. این خانواده اکنون در بریتانیا زندگی می کنند.

علایق و بشردوستی کیت وینسلت:

biography kate winslet 05 بیوگرافی کیت وینسلت بازیگر زن موفق هالیوود+عکس کیت وینسلت گوینده و گوینده مستندها و کتاب های کودک است.

کیت وینسلت علاوه بر بازیگری، مجری و راوی فیلم های مستند و کتاب های کودک است و در سال 2000 جایزه بهترین آلبوم صوتی برای کودکان را با داستان Listen to the Storyteller دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لیلا اوتادی

وینسلت همچنین از خوانندگی لذت می برد و در ساخت موسیقی متن برخی از فیلم های او مشارکت داشته است. او همچنین تک آهنگ “اگر” را منتشر کرد که در بین تک آهنگ ها به یک موفقیت تبدیل شد.

کیت وینسلت کمی گیاهخوار و فعال حقوق حیوانات است. او حتی برخی از رستوران ها را به خاطر گنجاندن «کبد چرب» در منوی غذا سرزنش کرد.

کیت وینسلت یکی از افرادی است که در تلاش برای تغییر استانداردهای زیبایی در هالیوود است و معتقد است که خانم ها باید هر طور شده خودشان را دوست داشته باشند و هرگز زیر بار رژیم های سخت و جراحی های زیبایی نباشند.

او فتوشاپ عکس هایش را در مجلات ممنوع کرد و حتی در اکران فیلم «تایتانیک» با لباسی 90 کیلوگرمی ظاهر شد. کیت برای ماندن در حرفه بازیگری مجبور شد بر خلاف میل درونی خود به تدریج وزن کم کند تا بازیگران جدید جای او را نگیرند. او در مصاحبه ای گفت که از خودش متنفر است که برای رسیدن به این نقش باید وزن کم کند.در حال حاضر قد کیت وینسلت 169 سانتی متر و وزن او 65 کیلوگرم است

وینسلت همچنین یکی از فعالان خیریه اوتیسم است. او در سال 2011 برنده جایزه U Donna برای کارهای بشردوستانه برجسته شد.

کیت وینسلت برای مدتی مدل لوازم آرایشی Lancome و سفیر زیبای سازنده ساعت سوئیسی Longines بود. وینسلت همچنین در تعدادی کمپین تبلیغاتی برای هر دو برند ظاهر شده است.

دارایی خالص وینسلت 90 میلیون دلار تخمین زده می شود.

لیست فیلم های کیت وینسلت:

حس و حساسیت (1995)

تایتانیک (1997)

زنبق (2001)

نور ابدی ذهن پاک (2004)

بچه های کوچک (2006)

همه مردان پادشاه (2006)

جاده انقلابی (2008)

خواننده (2008)

قتل (2011)

میلدرد پیرس (2011)

روز کارگر (2013)

کوه بین ما (2017)

آمونیت (2020)

بیتون گرفته می شود

[ad_2]

.

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …