دکتر سجاسی از نکات مهمی که قبل از چاپ کاتالوگ و سربرگ باید به آن توجه داشت می گوید.

4lv54mpoiyv4yik4o5pyj45okyy 300x221 دکتر سجاسی از نکات مهمی که قبل از چاپ کاتالوگ و سربرگ باید به آن توجه داشت می گوید.

تبلیغات و بازاریابی را می توان به روش های مختلف و در مقیاس های گوناگونی انجام داد؛ چه زمانی که به دوست تان از غذایی که شب گذشته در یک رستوران خاص میل کرده اید می گویید و چه زمانی که خدمات و محصولات کسب و کار خود را در روزنامه های کثیرالانتشار و کانال های تلویزیونی تبلیغ می کنید غایت و هدف نهایی یکی است: ارتقای برند و افزایش فروش محصولات و خدمات. در این بین یکی از روش هایی که هزینه مناسب و تاثیرگذاری بالایی دارد چاپ اقلام تبلیغاتی مانند چاپ کاتالوگ و چاپ سربرگ است. در همین راستا تصمیم گرفتیم تا با مدیریت یکی از دفاتر چاپ و تبلیغاتی باسابقه در مورد نکات مهم و کاربردی در مورد اقلام تبلیغاتی گفتگو کنیم.

– جناب دکتر سجاسی مجموعه چاپ پرنیان به بسیاری از کسب و کارهای بزرگ و کوچک خدمات چاپی ارائه کرده است. با توجه به این قضیه و اهمیت چاپ کاتالوگ چه پیشنهاداتی برای افرادی که قصد دارند چاپ کاتالوگ تبلیغاتی انجام دهند دارید؟

چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ، چاپ کاتالوگ دیجیتال ) اغلب بدین منظور صورت می گیرد که محصولات و خدمات یک کسب و کار را بتوان در قالب یک سری اطلاعات مفید و مختصر به افراد معرفی کرد. اولین و مهم ترین نکته ای که افراد لازم است قبل از اقدام به چاپ کاتالوگ به آن دقت کنند محتوایی است که قرار است روی کاتالوگ نقش ببندد. در چاپ کاتالوگ سعی می شود تنها توضیحاتی آورده شوند که وجودشان ضروری و نبودشان به منزله کم بودن چیزی است؛ با این اوصاف لازم است قبل از چاپ کاتالوگ موارد مختلف را سبک سنگین کرد و تنها قسمتی از متن را برای کاتالوگ برگزید که خواننده را مشتاق به مطالعه قسمت های بعدی کاتالوگ کند. از نوشته ها که بگذریم، به بحث طراحی و طرح های گرافیکی کاتالوگ می رسیم: بخشی که به عقیده بسیاری در اکثر کاتالوگ ها آن چنان که باید و شاید درست ادا نمی شود تا سطح استاندارد فاصله زیادی دارد. راه حل این قضیه را ما در چاپ پرنیان مدت زیادی است که فهمیده ایم و به همین دلیل است که کاتالوگ های چاپ شده توسط چاپ پرنیان نسبت به محصولات ارائه شده توسط هم صنف ها متمایز است. طراحی کاتالوگ ها در چاپ پرنیان توسط حرفه ای ترین طراحان گرافیکی انجام می شود؛ طراحانی که سطح توانمندی هایشان در یک نقطه متوقف نشده است و با دنبال کردن ترندهای روز، دائما خود و نقش و نگارهای گرافیکی ای که پدید می آورند را بروز می کنند.

بیشتر بخوانید:  ادکلن، باعث مرگ ناپلئون بناپارت شده است!

چاپ کاتالوگ را می توان در ابعاد مختلف و مدل های مختلفی انجام داد. برای مثال انتخاب این که کاتالوگ به شکل افقی یا عمودی باشد به عهده خود مشتری است. کاتالوگ ها در ابعاد A4، A5، خشتی، رحلی، وزیری و … چاپ و تکثیر می شوند. همچنین بسته به تعداد کاتالوگ می توان از خدمات چاپ کاتالوگ دیجیتال یا چاپ کاتالوگ افست بهره گرفت.

– چاپ سربرگ یکی از خدمات چاپی است که شرکت های زیادی نسبت به خریداری آن اقدام می کنند. به نظر شما چاپ سربرگ چه کمکی به کسب و کارها می کند؟

برندسازی اصولی و درست یکی از مهم ترین عوامل موفقیت کسب و کارهای بزرگ و برتری آن ها نسبت به رقبای خود است. برندسازی را می توان به روش های مختلفی انجام داد؛ با این حال یکی از روش هایی که هزینه زیادی را به کسب و کارها تحمیل نمی کند چاپ ست اداری و در این مورد به خصوص چاپ سربرگ است. چاپ سربرگ ( طراحی و چاپ سربرگ ، چاپ سربرگ A4) که اغلب در ابعاد A4 و A5 انجام می شود باعث می شود اهمیت کسب و کارها به برندسازی و نمایش برندشان از هر زمانی بیشتر هویدا شود. شرکت ها و ادارات روزانه نامه های زیادی را با کسب و کارهای دیگر و افراد حقیقی و حقوقی مبادله می کنند که با چاپ سربرگ می توان لایه ای از اعتبار بر روی تصویر برند خود در ذهن گیرنده نامه تشکیل داد. در چاپ سربرگ و از لحاظ طراحی، بیشتر طراحان چاپ سربرگ توصیه می کند که از رنگبندی های مشابه رنگ های به کار رفته در لوگو کسب و کارها استفاده شود. در صورت تمایل حتی می توان لوگو کسب و کار را با وضوح بسیار کم و به نوعی که تنها بودنش حس شود و نه جزئیات به کاررفته در آن، در پس زمینه کاغذ سربرگ دار قرار داد.

بیشتر بخوانید:  استانداردهای دستگاه تصفیه آب خانگی

– طبق چیزی که در کاتالوگ چاپ پرنیان نوین می بینم چاپ لیبل نیز یکی دیگر از خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهید. لطفا در مورد این خدمت نیز توضیحاتی را برای خوانندگان لاین تم ارائه نمایید.

همینطور است. چاپ لیبل چند سالی می شود که طرفداران زیادی پیدا کرده و نکته جالب آن جاست که متقاضیان چاپ لیبل ( طراحی لیبل ، چاپ لیبل پشت چسب دار ) سالانه به صورت تصاعدی بالا می رود. لیبل ها از آن نظر اهمیت دارند که در اندازه های کوچک و متوسط می توانند حجم قابل توجهی از اطلاعات در مورد یک محصول را در کنار تصویر یا طراحی گرافیکی در اختیار خوانندگان قرار دهند. چاپ لیبل در مجموعه چاپ پرنیان نوین در ابعاد و شکل های مختلفی انجام می شود که موارد ذکر شده در وهله اول با توجه به نظر خود مشتری و سپس با راهنمایی های کارشناسان حرفه ای ما تعیین می شود. متاسفانه دیده شده که برخی افراد در چاپ لیبل به صداقت پشت پا زده و به هدف فروش بیشتر محصولات خود، از اطلاعات یا تصویرگری های غیرواقعی استفاده می کنند غافل از اینکه در دراز مدت این قضیه چنان آسیبی به آن برند وارد می کند که چندین برابر درآمد بدست آورده در آن دوره زمانی مشخص، متضرر می شوند. بهتر است در چاپ لیبل نوشته ها با اندازه قلم مناسب و رنگی که با پس زمینه تضاد رنگی کافی دارد چاپ شود تا خوانایی نوشته ها در بالاترین حالت ممکن قرار داشته باشند.

– جناب سجاسی به عنوان مورد آخر لطفا در مورد چاپ پوستر و کاربرد پوسترها نیز توضیح دهید.

چاپ پوستر یکی از قدیمی ترین و در عین حال موثرترین روش های تبلیغاتی به شمار می رود که حتی گذر زمان تاثیرگذاری بالای آن را تحت تاثیر قرار نداده و هم چنان از آن به عنوان یکی از به صرفه ترین و کارسازترین اسباب های بازاریابی میدانی یاد می شود. چاپ پوستر ( چاپ پوستر هنری ، طراحی و چاپ پوستر ) می تواند برای مقاصد مختلفی صورت بگیرد؛ چه زمانی که قرار است محصول جدیدی را روانه بازار کنید و چه قرار باشد محصولات قدیمی تر را با ظاهری نو و یا برندی مجزا روانه بازار کنید و یا حتی قرار باشد تنها به جملاتی کوتاه در جهت آماده سازی انتشار محصولی جدید بسنده کنید چاپ پوستر می تواند کمک حال شما باشد. با تمام این اوصاف چاپ پوستر تنها قرار نیست برای فروش کالا و خدمات انجام شود و می تواند نقش نوعی اطلاع رسان و یا دعوت کننده داشته باشد؛ آگاه سازی مردم از بیماری های در کمین که کمتر جدی گرفته می شود و یا دعوت از اقشار جامعه برای پیوستن به یک گردهمایی یا رویداد مشخص از موارد استفاده دیگر چاپ پوستر به شمار می روند. بسیاری از افراد معتقدند در چاپ پوستر باید دوز خلاقیت را بالا برد و تنها تصویر هایی را با متون هم نشین کرد که در پس ظاهر خود پیامی هم سو با آنچه پوستر تبلیغ می کند داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

چاپ پوستر را بسته به نیاز مشتری می توان در ابعاد A4 و A5 و … انجام داد.

3tf50tinv095nutpo53tj 300x210 دکتر سجاسی از نکات مهمی که قبل از چاپ کاتالوگ و سربرگ باید به آن توجه داشت می گوید.

– ممنون از توضیحات کامل و کاربردی شما دکتر سجاسی عزیز. امیدوارم افرادی که این مصاحبه را مطالعه می کنند از این نکات ارزشمند استفاده کنند و آن را در سفارشات خود لحاظ کنند. در انتها ممنون می شوم اگر در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدمات آن توضیح دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل و چاپ پوستر ) فعالیت خود را در سال 1385 و با هدف بهبود سطح کیفی خدمات چاپی و ارائه باکیفیت ترین خدمات به انواع کسب و کارهای سنتی و آنلاین آغاز کرد. از آنجا که در خدمات چاپی طراحی های گرافیکی نقش فوق العاده مهمی دارند مجموعه چاپ پرنیان نوین با بهره گیری از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی تلاش بر جلب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد. خدمات چاپی مانند چاپ کاتالوگ  و چاپ پوستر در مجموعه چاپ پرنیان نوین با استفاده از بهترین و بروزترین چاپگرها انجام می شود تا حصول کیفیت حداکثری تضمین شده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات چاپ پرنیان نوین و مشاهده نمونه کارهای ما می توانید به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …