ساخت رژگونه با مواد طبیعی

%name ساخت رژگونه با مواد طبیعی

رژگونه طبیعی

می دانید که لوازم آرایشی شیمیایی برای پوست زیان آور هستند از طرفی هم نمیتوان دور آرایش را برای همیشه خط کشید. باساخت رژگونه خانگی طبیعی تر آرایش کنید.

لوازم آرایش خانگی آسان تر از آن چیزی هستند که فکرش را می کنید و میتوانید آن ها را با مواد گیاهی درست کنید و نه تنها برای پوست ضرر ندارد بلکه موثر هم هستند. در این جا به شما یاد می دهیم که چطور یک رژگونه خانگی به روشی آسان و سریع آماده کنید و به آسودگی استفاده کنید.

ساخت رژگونه طبیعی با پودر کاکائو

-مارانتا آروندیناسه( پودری از گیاهی هندی می باشد که از آن نشاسته آماده می گیرند):یک دوم قاشق

-پودر کاکائوی طبیعی:نصف قاشق

-پودر هیبیسکوس( گیاهی از خانواده گل ختمی که در آب و هوای گرم می روید و برای براق کردن استفاده می‎شود):نصف قاشق

-یک کاسه در دار

مثل هر محصول خانگی دیگری، میزان افزودن پودرها بنا به سلیقه های مختلف، گوناگون می باشد. طوری آن ها را مخلوط کنید تا رنگ دلخواه تان بوجود آید. بهتر می باشد نخست پودر مارانتا را افزایش کنید و آنرا روی دست تان تست کنید.

هنگامی که به رنگ موردپسند تان رسیدید، آنرا درون یک کاسه در دار نگه دارید و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

طرزتهیه رژگونه خانگی و طبیعی مایع با پودر چغندر

پودر چغندرپودر نشاسته ذرت اسطوخودوس( به اختیار) کاسه برای مخلوط کردن موادقاشق اندازه گیری محفظه ای برای نگهداری محصول نهایی

%name ساخت رژگونه با مواد طبیعی

ساخت رژگونه خانگی با پودرهای طبیعی

مرحله 1:روشن به تیره

در یک کاسه حدود یک قاشق چایخوری نشاسته ذرت ریخته و در نظر داشته باشید که رفتن از رنگ روشن به تیره آسوده تر می باشد. بنابراین با یک پایه روشن ابتدا کنید تا کنترل رنگ برای شما آسان تر شود.

بیشتر بخوانید:  مراقبت های پس از لیزر پوست

مرحله 2:افزایش کردن رنگ قرمز

حدود نیمی از قاشق چایخوری پودر چغندر را به مخلوط افزایش نموده و دو مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط یک دستی شود.

این مخلوط به خودی خود برای هدف شما کافی می باشد ولی شما میتوانید حدود 2 الی 3 قطره اسطوخودوس به محصول افزایش کنید تا قدری چسبنده تر شود.

مرحله 3:کنترل رنگ

با استفاده از یک قلمو آرایشی رژگونه، رنگ را روی دست تان تست کنید و ببینید آیا باید بیشتر پودر چغندر و یا پودر نشاسته به آن افزایش کنید، بستگی به این دارد که رژگونه دلخواه شما چه میزان تیره یا روشن باشد.

پس از راضی شدن از رنگ دلخواه، آنرا به ظرفی که آنرا از قبل تهیه نموده اید ، منتقل کنید. در زیر رژگونه خانگی روی گونه تست شده می باشد.

ساخت رژگونه های طبیعی کرمی

برای ساخت رژگونه کرمی در منزل به هر نوع از رژگونه های خانگی که تهیه نموده اید قدری کرم مرطوب کننده متناسب با پوستتان را افزایش کنید و طبق دلخواه تان تیره روشنی رنگ آنرا تنظیم نمایید.

بیشتر بخوانید:  آموزش مدل بستن موی دختر بچه ها

ساخت رژگونه براق

رژگونه اکلیلی و براق با افزایش کردن مقدار اندکی پودر اکلیل یا پودر میکا به هر رژگونه خانگی اعم از پودری یا کرمی میتوانید نوع اکلیلی آنرا بسازید.

%name ساخت رژگونه با مواد طبیعی

ساخت رژگونه طبیعی با مواد گیاهی

نحوه ساخت رژگونه طبیعی با استفاده از رنگ غذا

برای درست کردن یک رنگ گونه مقدار کمی آب، رنگ غذا و گلیسیرین را با هم مخلوط کنید تا به رنگ دلخواهتان برسید سپس این مواد را در ظرفی ریخته و از آن استفاده کنید.

%name ساخت رژگونه با مواد طبیعی

طرزتهیه رژگونه طبیعی

شما میتوانید به این ترکیب 1 قاشق چایخوری روغن بابونه افزایش کنید تا پوستتان از اثرهای بی نظیر روغن بابونه هم بی بهره نماند.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

ماسک چاق کننده صورت ماسک های خانگی فوق العاده برای چاقی صورت انواع ماسک چاق …