فال روز سه شنبه 1 مهرماه 1399

[ad_1]

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز سه شنبه 1 مهرماه 1399

فال روز سه شنبه 01 مهرماه 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: شما امروز احساس می‌كنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود كشیده می‌شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر كه جلوتر می‌روید نسبت به كارتان نیز جدی‌تر می‌شوید. تا وقتی كه به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام كردن كارهای ناتمام‌تان تصمیم جدی نگرفته‌اید، نمی‌دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: معمولاً مشكلات خانوادگی باعث ناراحتی شما می‌شوند، ولی امروز شما می‌تواند با این مسئله كنار بیایید؛ چرا كه احساس می‌كنید می‌توانید در مورد آنچه كه در ذهنتان می‌گذرد صحبت كنید و دیگران هم به حرف شما گوش می‌دهند. وقتی كه یك گفتگوی آرام و منطقی می‌تواند مؤثر واقع شود و همین طور اسباب ناراحتی شما را فراهم نمی‌كند، دیگر لازم نیست با حرص و جوش خوردن انرژی‌تان را هدر بدهید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: شما امروز انقدر به توانایی‌های خود مطمئنید كه می‌دانید حتماً به رویاهای خود می‌رسید و دیگران هم شیفته این خصلت شما شده‌اند. با وجود اینكه شما توانایی این را دارید كه قبل از برنامه‌ریزی كردن دست به كار شوید، ولی این نوع كار كردن با خصلت فكورانه شما كه امروز هم خیلی برجسته است تناقض دارد. شما نباید این تجزیه و تحلیل هوشمندانه را نادیده بگیرید. برای اینكه حتی بعد از اینكه دست به عمل زدید می‌تواند بهتان كمك كند که تیرتان را به هدف بزنید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پیام دهکردی

فال روز متولدین تیر: شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینكه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیت‌های مهمی‌ كسب خواهید كرد. شما انقدر توانایی دارید كه بدانید دقیقاً چه حرف‌هایی می‌خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می‌رسد كه شما توانایی خواندن فكر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت كرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌كنید و به نظر می‌رسد كه اطلاعات زیادی دارید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: امروز شما می‌ترسید كه سفره دل خود را باز كنید، برای اینكه ممكن است خاطرات قدیمی‌ خود را به یاد بیاورید كه این موضوع ناراحتتان می‌كند. اما زیاد سعی نكنید كه آسیب پذیریتان را پنهان كنید. صحبت كردن در مورد این موضوع اگر چه یادآور خاطرات قدیمی ‌و ناراحت كننده است ولی شما را آرام می‌كند. پس به یكی از دوستانتان كه خیلی بهش اطمینان دارید بگویید كه دقیقاً چه احساسی دارید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور: شاید شما امروز نتوانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان شانه خالی كنید، اما بهتر است كه حداقل كاری را كه می‌توانید انجام دهید و بقیه روز را به استراحت بگذرانید. در حال حاضر واقعاً چیزی وجود ندارد كه شما بخواهید آن را اصلاح كنید. توجه كردن به خود و استراحت كردن از اینكه خودتان را تحت فشار قرار بدهید برایتان مفیدتر خواهد بود. برای تمام كردن كارهایتان فردا هم زمان كافی خواهید داشت.
فال روزانه مهر

بیشتر بخوانید:  چین؛ امتحان قبل از طلاق!

فال روز متولدین مهر: هم اكنون شما نمی‌توانید به راحتی روی دیگران حساب كنید، چرا كه به نظر می‌رسد همه آنها دمدمی‌ مزاج شده‌اند و نمی‌شود بهشان اطمینان كرد. از طرف دیگر شما احساس می‌كنید كه می‌توانید زندگی خود را متعادل نگه دارید. اما شما مشكلاتی هم دارید، اینكه نمی‌خواهید با بعضی از مسائل روبرو بشوید. ولی اگر همین الان به سرعت مشكلا ت خود را حل كنید خیلی راحت‌تر است تا اینكه صبر كنید ببینید روزهای آینده چه اتفاقی می‌افتد.
فال روزانه آبان

فال روز متولدین آبان: ممكن است كه امروز شما حوصله رویارویی با تنش‌ها را نداشته باشید. هرچقدر رابطه شما با فردی كه دوستش دارید صمیمی‌تر می‌شود، شما بیشتر ازش فاصله می‌گیرید. شاید ترس‌های شما توجیهی برای این كار باشد. شاید این فرد شما را نپذیرد و یا ممكن است شما از برقراری این ارتباط خوشحال نمی‌شوید. اما به یاد داشته باشید نگرانی‌های شما بر پایه تجربیات قبلی و نیز مواردی هستند كه اخیراً اتفاق افتاده‌اند.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر:دوستان شما افراد بسیار خوبی هستند، اما گاهی اوقات وقتی كه آنها با شما مخالفت می‌كنند، شما عصبانی می‌شوید. متأسفانه وقتی كه عقاید آنها با شما متفاوت است، معمولاً از ادامه دادن بحث با آنها خودداری می‌كنید. اما امروز اینگونه نیستید. حتی اگر وسوسه شوید كه این كار را انجام دهید، به یاد داشته باشید اگر هیچ كس خودش را عوض نكند، هیچ مشكلی حل نخواهد شد.
فال روزانه دی

بیشتر بخوانید:  فال روز سه شنبه 22 مهر 1399

فال روز متولدین دی: شما امروز احساس می‌كنید كه پیش آمدهایی كه رخ داده است كمی‌از حیطه كنترلتان خارج است. این سخن بدین منظور نیست كه اتفاق بدی افتاده است؛ بلكه شما وقتی كنترل اوضاع از دستتان خارج می‌شود ناراحت می‌شوید. ولی امروز اتفاقات زیادی رخ داده كه به نفع شما است، بنابراین بهتر است خودتان را به دست سرنوشت سپرده و لذت ببرید.
فال روزانه بهمن

فال روز متولدین بهمن:اگر شما هر نوع مشكلی چه كاری و چه شخصی داشته باشید، درهای خوشبختی خیلی زود به رویتان بسته می‌شود. چون كه امروز آخرین روزی است كه خورشید هفتمین خانه شما، یعنی خانه مربوط به اطرافیانتان را ملاقات می‌كند. بنابراین شما فقط امروز فرصت دارید تا هر ناراحتی و مشكلی كه دارید را مطرح كنید. پس حالا كه شانس بهتان رو كرده فرصت را از دست ندهید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند: امروز اصلاً وقت خوبی برای صحبت كردن در مورد برنامه‌هایتان با رئیس و یا همكارانتان نیست، چرا كه امروز شما نمی‌توانید خوب مقصود خود را بیان كنید. اگر شا مدتی صبر كنید خودتان می‌فهمید كه از چه كلماتی باید استفاده كنید. اما نباید حین صحبت كردن زیاد هیجان زده شوید وگرنه قدرت تأثیر گذاری خود را از دست می‌دهید. افكار خود را به دقت هدایت كنید و نگذارید حواستان پرت شود.

منبع: بیتوته

نوشته فال روز سه شنبه 1 مهرماه 1399 اولین بار در روبکا. پدیدار شد.

robeka.ir

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

عکس نوشته های زیبا درباره مادر

[ad_1] عکس نوشته های روز مادر عکس نوشته درباره مادر تبریک روز مادر متن تبریک …