فروش دستگاه نورد، دستگاه چرخ حلبی زیگ و اره نواری در ایران

erglvpobyi509un95ntujo54j 169x300 فروش دستگاه نورد، دستگاه چرخ حلبی زیگ و اره نواری در ایران

با گذر زمان و پیشرفت تکنولوژی، ماشین آلات صنعتی به تدریج جای انسان ها را در انجام فعالیت هایی که برای آن ها مخاطره آمیز و طاقت فرسا به شمار می آید می گیرند و کمی از بار وظایف آن ها می کاهند. کارگران صنایع تولیدی فعالیت های بدنی زیادی انجام می دهند و عدم استفاده از ماشین آلات در درازمدت، ممکن است به فرسودگی زود هنگام و از کارافتادگی آن ها منجر شود. در همین راستا مصاحبه ای را با آقای مهندس عبدالله زاده مدیرعامل مجموعه ماشین سازی عبدالله زاده ترتیب دادیم که از برترین ماشین سازان ایران در حیطه دستگاه های صنعتی هستند و نقطه نظرات ایشان را حول فواید استفاده از ماشین آلات صنعتی مختلف جویا شدیم.

جناب عبدالله زاده با توجه به تجربه همکاری طولانی مدت شما با کارخانجات و واحدهای تولیدی بسیار، استفاده از ماشین آلات صنعتی چه تاثیری در بازدهی فعالیت شرکت‌ها دارد؟

مطمئنا تمامی گردانندگان کسب و کارها و مشاغل به دنبال آن هستند تا با کم ترین هزینه ممکن، بیشترین سود و عایدی را بدست آورند. کارگران صنایع تولیدی که با مواد اولیه خام و سنگین سروکار دارند روزانه فعالیت های بدنی سنگینی را انجام می دهند که علاوه بر زمان بر بودن، فشار زیادی بر آن ها وارد می کند که در نهایت علاوه بر پایین آمدن سرعت کار کردن آن ها، ممکن است به دلیل خستگی خطاهای انسانی و ناخواسته ای رخ دهد. با استفاده از ماشین آلات صنعتی مانند نورد و اره نواری و یا دستگاه چرخ حلبی زیگ می توان در وقت و هزینه صرفه جویی کرد و بازدهی کلی مجموعه تولیدی را بالا برد.

بیشتر بخوانید:  اسامی و عکس های بازیگران سریال گشت پلیس + عوامل و داستان

حلبی یکی از ورق هایی است که در تولید محصولات زیادی مورد استفاده قرار گیرد. آیا دستگاهی برای ساخت آن نیز وجود دارد؟

بله؛ با استفاده از ماشین چرخ حلبی (زیگ) می توان فرایند ساخت حلبی را آسان تر کرد و به آن سرعت بخشید. در دستگاه چرخ حلبی زیگ 2 عدد شفت تعبیه شده است. شفت پایین دستگاه چرخ حلبی زیگ ثابت بوده و شفت بالای دستگاه چرخ حلبی زیگ بصورت عمودی بالا و پایین می شود تا روی ورق حلبی فشار وارد کند. از ماشین چرخ حلبی زیگ برای برش ورق، خم کردن ورق و دندانه کردن و بیشتر در صنایع کانال سازی و عایقکاری استفاده می شود.

چرخ حلبی زیگ در مدل ها و اندازه های مختلفی تولید و در بازار عرضه می شوند که چرخ حلبی زیگ ایرانی و چرخ حلبی زیگ ترکیه ای از محبوب ترین آن ها به شمار می روند.

در صحبت‌هایتان از دستگاه مفید دیگری نام بردید به نام دستگاه نورد. لطفاً در مورد این دستگاه و کاربرد آن هم توضیحاتی ارائه دهید.

دستگاه نورد همانطور که از اسمش پیداست برای انجام فرایند نورد استفاده می شود. نورد یا رولینگ یکی از فرایندهای شکل دهی به مواد اولیه است که به دو روش نورد سرد و نورد گرم انجام می شود. هدف از انجام نورد، تغییر شکل دادن ورق و مواد دیگر است. با عبور دادن ورق از بین غلطک های دستگاه نورد که در جهت مخالف یکدیگر می چرخند، ورق گرد شده و به شکل نیمکره هلالی یا نیم دایره و یا کمان مانند در می آید.

آیا نورد را فقط برای گرد کردن ورق استفاده می کنند؟ یا این که این فرایند برای موارد دیگر نیز کاربرد دارد؟

بیشتر بخوانید:  عکس پروفایل خاص و شیک عشقولانه + متن های کمیاب عاشقانه

خیر؛ ورق تنها موردی نیست که می توان روی این فرایند نورد ( نورد تیرآهن ، نورد ورق ، نبرد لوله ، نورد نبشی ) را اعمال کرد بلکه مواردی دیگر مانند تیرآهن، استیل، لوله و پروفیل و  نورد نبشی  نیز در برخی مواقع نیاز به گرد شدن دارند که با استفاده از دستگاه نورد می توان به این خواسته رسید. برای مثال نورد تیرآهن که به دو روش نورد سرد و نورد گرم قابل انجام است، از جمله فعالیت هایی است که در کارگاه های زیادی انجام می شود.

lrjcvn90tu309tucojhn3oitj 300x247 فروش دستگاه نورد، دستگاه چرخ حلبی زیگ و اره نواری در ایران

دستگاه دیگری که به آن اشاره کردید دستگاه اره نواری بود. تفاوت اره نواری با اره های معمولی چیست و این وسیله چه کاربردی دارد؟

تفاوت اصلی اره نواری با اره های معمولی، دقت و سرعت بالای این وسیله نسبت به اره های معمولی است. به دلیل وجود دندانه ها روی دستگاه اره نواری، برش های انجام شده با این دستگاه را می توان به صورت دقیق و جزئی انجام داد و کیفیت نهایی برش را بالا برد.

کاربرد این اره ابتدا تنها در صنعت چوب بود اما پس از مدتی از اختراع این وسیله، تولیدی های فلز نیز به قدرت فوق العاده بالای اره نواری پی بردند و شروع به استفاده از آن کردند.

ماشین اره نواری از دو فلکه تشکیل شده که تیغ اره روی آن سوار می شوند. موتور گیربکسی اره نواری فلکه ها را به چرخش در می آورد و در نهایت دستگاه فرایند برش کاری را شروع می کند. اره نواری مدل های مختلفی دارد که محبوب ترین آن اره نواری شامل اره نواری تمام اتوماتیک است. مدل تمام اتوماتیک اره نواری بیشتر کارها از جمله جلو بردن قطعه را به صورت خودکار انجام می دهد و سرعت انجام برشکاری آن توسط کاربر نیز قابل برنامه ریزی است.

بیشتر بخوانید:  مدلهای جدید بلوزهای آستین بلند زنانه

– کاربرد دریل رادیال چیست؟

دریل رادیال دستگاهی است که به کمک آن می توان مقاطع فولادی را سوراخ کرد. روی ماشین دریل رادیال گیربکسی تعبیه شده که اجازه حرکت شعاعی روی سطوح را می دهد. برای انجام سوراخ کاری نیاز نیست قطعه جابجا شود تنها لازم است کلگی دستگا دریل رادیال به صورت برقی بالا پایین شود. انواع دریل رادیال مثل دریل رادیال چک و چین امکان سوراخ کاری سریع و دقیق را فراهم می کنند.

به عنوان سوال آخر، در مورد مجموعه خودتان نیز توضیحاتی ارائه دهید و بفرمایید افراد چگونه می توانند با ماشین سازی عبدالله زاده در ارتباط باشند؟

مجموعه ماشین سازی عبدالله زاده (ارائه کننده دریل رادیال ، اره نواری ، نبرد ، چرخ حلبی(زیگ) ) در بخش توزیع و فروش ماشین آلات صنعتی فعالیت دارد. در طول 30 سال فعالیتی که داشته ایم، فهمیده ایم که هیچ فاکتوری برای مشتری بهتر از ارائه بهترین و باکیفیت ترین محصولات و خدمات به صورت صادقانه نیست. محصولات ماشین سازی عبدالله زاده بالاترین کیفیت ممکن را داشته و تا 1 سال شامل گارانتی و تعمیرات رایگان می شوند. پس از یک سال نیز خریداران محترم می توانند تا 10 سال از خدمات پس از فروش ما بهره مند شوند. چهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و دریافت مشاوره می توانید به وبسایت ماشین سازی عبدالله زاده مراجعه فرمایید.

مطلب پیشنهادی

پوسترهای حرف L

[ad_1] برای کارت پستال، تصاویر پروفایل، عکس پشت زمینه ی گوشی و کامپیوتر می توانید …