بهترین دکتر پیکرتراشی در شرق تهران

پیکرتراشی به طور کلی به انواع روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی گفته می‌شود که به واسطه‌ی آن قسمت‌های مختلف بدن لاغر شده و به شکل دلخواه شما درمی‌آید. در حالت کلی این جراحی برای افرادی که دچار چاقی در پایین تنه هستند توصیه می‌شود. بعضی از این عمل‌ها به بیهوشی نیازی ندارند و با کمترین مشکل، در طی یک یا دو جلسه چربی‌های اضافی را خارج می‌کنند. در بیشتر این عمل‌ها سلولیت‌ها نیز حذف می‌شوند. البته باید توجه داشته باشید که کاهش سایز مدتی طول می‌کشد.

بهترین پزشکان این زمینه با دارا بودن تخصص و تجربه، به بیماران اطمینان می‌دهند که جراحی به بهترین شکل انجام می‌شود و نتایج مطلوبی حاصل خواهد شد. به انتخاب بهترین دکتر پیکرتراشی در شرق تهران توجه کنید تا تجربه جراحی شما به یک ماجراجویی موفق و نقطه عطفی در زندگی‌تان تبدیل شود.

جراحی پیکرتراشی چیست؟

برای پیکرتراشی روش‌های گوناگونی وجود دارد که در اینجا به طور خلاصه آن‌ها را معرفی و بررسی می‌کنیم:

لیپوماتیک

در روش لیپوماتیک با استفاده از امواج مادون صوت (اولتراسوند) عمل شل کردن چربی را انجام می‌دهند. در واقع امواج اولتراسوند پس از برخورد با بافت چربی آن ها را تخریب می‌کنند و سپس برشی کوچک ایجاد می‌کنند و با استفاده از یک میله‌ی فلزی که بخشی از دستگاه است، چربی‌های اضافی بدن را به تکه‌های کوچکتر تجزیه کرده و با کمک ساکشن از بدن خارج می‌کنند. استفاده از این روش بسیار دقیق و ظریف است و می‌توان برای رفع غبغب، بالای سینه، اطراف زانو و بزرگی سینه‌ی آقایان نیز از آن استفاده کرد. علاوه بر این، در لیپوماتیک آسیبی به سلول‌های چربی نمی‌رسد و به همین سبب می‌توان از چربی‌های استخراج شده برای تزریق به نواحی دیگر مثل سینه و باسن استفاده کرد.

لیپوست

این تکنیک، نسل جدیدی از روش لیپوماتیک است و در کل زیرمجموعه‌ی پیکرتراشی محسوب می‌شود. برای انجام این جراحی از تکنیک T.L.A و ویبریشن به صورت رفت و برگشت استفاده می‌شود که در نتیجه‌ی آن، چربی‌ها به صورت یکنواخت از بدن کنده شده و خارج می‌شوند. این فرایند باعث می‌شود که احتمال گلوله شدن چربی‌ها در هنگام جراحی از بین برود که دو نتیجه مثبت در پی دارد: اول اینکه چربی‌ها سالم خارج شده و قابل استفاده برای تزریق به قسمت‌های دیگر بدن خواهد بود و دوم اینکه ناهمواری سطح زیرین پوست به خاطر گلوله نشدن چربی‌ها اتفاق نمی‌افتد. لیپوست همچنین جزء روش‌های ایمن در لاغری است.

لیپوساکشن

اساس روش لیپوساکشن، مکش چربی‌های اضافی بدن است. در لیپوساکشن پزشک ابتدا یک برش کوچک در ناحیه‌ی مورد نظر ایجاد شده و سپس با استفاده از یک لوله به نام کانولا که به یک دستگاه مکش متصل است، چربی‌ها را خارج می‌کند. بهتر است بدانید که این روش تنها برای کاهش چربی استفاده می‌شود و نه حذف و ترمیم پوست اضافه‌ی ناحیه‌ی مورد نظر. از جمله تفاوت‌های این روش با دو شیوه قبلی می‌توان به این نکته اشاره کرد که چربی‌های خارج شده از بدن در این شیوه قابل استفاده نیست. چرا که چربی‌های اضافی در این روش توسط حرارت سوزانده شده و از بدن مکش می‌شود.

بیشتر بخوانید:  بریج بهتر است یا ایمپلنت؟

لیزر لیپولیز

جراحی لاغری با لیپولیز خود به دسته تقسیم می‌شود. روش اول استفاده از لیزر (امواج اولتراسونیک) و تزریق مایع. در این روش، مایع مخصوصی از طریق یک برش کوچک وارد بدن شده و سپس چربی‌ها از طریق کبد خارج می‌شوند. مقدار مایع مورد نیاز براساس وزن و شرایط جسمانی فرد به وی تزریق می‌شود. در این روش با توجه به اینکه چربی خارج‌شده به صورت مایع است، قابل استفاده برای سایر قسمت‌های بدن نیست. در روش دوم که لیزر لیپولیز نام دارد، از امواج برای گرم کردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود.

در این روش از طریق ایجاد گرما، چربی‌ها را از یکدیگر جدا می‌شوند. این روش باعث شلی پوست نمی‌شود بلکه باعث تحریک کلاژن‌سازی هم می‌شود و خود این اتفاق از افتاده شدن و شلی پوست جلوگیری می‌کند. این شیوه برای افراد با بیماری سرطان، دیابت، بیماری قلبی و کلیوی درگیرند و همچنین مادران باردار و شیرده انجام نمی‌شود. همچنین می‌توان برای کسانی چاقی در قسمت پهلو و شکم دارند، از ترکیب دو روش لیزر لیپولیز و لیپوساکشن استفاده کرد.

ابدومینوپلاستی

ابدومینوپلاستی یا عمل ابدو یکی دیگر از جراحی‌هایی است که برای زیبایی شکم و لاغری مورد استفاده قرار می‌گیرد. ابدومینوپلاستی باید تحت بیهوشی کامل انجام شود. در این روش علاوه بر خارج کردن چربی از بدن، چین و چروک پوست هم از بین می‌رود. این روش برای افرادی که چربی بدن بسیار زیادی دارند، به طوری که دچار افتادگی پوست ‌شده‌اند، مناسب است.

در این عمل دو برش در دو قسمت مختلف بدن ایجاد می‌شود: یک برش در قسمت لگن تا نزدیک به ناحیه‌ی تناسلی و برش دیگر در اطراف ناف. سپس، پوست این ناحیه‌ی برش‌زده از روی عضلات برداشته می‌شود. بعد از آن، پزشک، عضلات ناحیه‌ی شکم را به سمت هم می‌کشد تا ظاهری زیبا به این بخش داده شود. سپس، پوست، روی عضلات قرار داده شده و بخش‌های اضافه آن برداشته می‌شود (برشی که در ناحیه ناف ایجاد شده است، مانع از جابجایی ناف در شکم می‌شود). جای برشی که در اثر این عمل ایجاد می‌شود نیز به مرور زمان محو می‌شود. همچنین می‌توانید برای از بین بردن کامل جای بخیه، از میکرونیدلینگ به همراه مزوتراپی کمک بگیرید. از روش ابدومینوپلاستی می‌توان برای لیفت ران و لیفت بازو نیز استفاده کرد..

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

لیست بهترین پزشکان پیکرتراشی در شرق تهران

دکتر کامبیز ایزدپناه، فوق تخصص جراحی پلاستیک ترمیمی و پیکرتراشی

a4cc0fde 9551 496e 9028 c4bfa3342598 بهترین دکتر پیکرتراشی در شرق تهران

تلفن تماس: 02122062651

تحصیلات: فارغ التخصیل دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهید بهشتی، بیمارستان ۱۵خرداد (بیمارستان مادر جراحی پلاستیک ایران)، جراحی عمومی،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی تهران

تخصص: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و زیبایی، یکی از بهترین دکتر لیپوماتیک در سعادت آباد

ساعات کاری: شنبه و سه شنبه ۱۴ الی ۱۷

آدرس مطب: تهران، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، خیابان مروارید، پلاک ۲، طبقه همکف، واحد 1

آدرس وب سایت: www.drkambizizadpanah.net

سایر خدمات: لیپوماتیک، کاشت مو و ابرو، جراحی سینه، تزریق ژل و چربی، جراحی افتادگی پلک، پیکرتراشی، جراحی شکم، جراحی پلک، بوتاکس، ژنیکوماستی، بوکال فت، لیپوساکشن ساق پا، پشت کمر، باسن و …

سوابق: دکتر کامبیز ایزد پناه مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی را در سال ۱۳۹۶ دریافت کردند و دارای برد فوق تخصصی می باشند.

دکتر راضیه جعفری

a7f82404 c525 42f8 b794 dc6eea0a040e بهترین دکتر پیکرتراشی در شرق تهران

فوق تخصص جراحی پلاستیك، ترمیمی و زیبایی

تلفن تماس: 09391010168

تحصیلات: فارغ التحصیل و اخذ بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک – ترمیمی و زیبایی در سال ۱۳۹۹ ( رتبه هفتم کشور )

تخصص: متخصص زیبایی و پیکرتراشی و ابدومینوپلاستی

ساعات کاری: فقط سه شنبه ها عصر از ساعت۲-۸ شب

آدرس مطب: تهران، پاسداران، بوستان نهم

آدرس وب سایت: www.doctor-jafari.com

سایر خدمات: جراحی زیبایی بینی، جوانسازی پلک و صورت، پروتز سینه، لیفت سینه، ابدومینوپلاستی، لیپوماتیک، ماموپلاستی، لیفت صورت و غیره

سوابق: عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و بین الملل آمریکا (ISAPS)، عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، سابقه بیش از ۱۳ سال طبابت و جراحی

دکتر کامران هداوند میرزایی

ef2bd98d 98dd 4fce 926a 4b8b482f1b89 بهترین دکتر پیکرتراشی در شرق تهران

متخصص جراحی عمومی

تلفن تماس: 09192221057 – 09360727862

تحصیلات: دارای بورد تخصصی جراحی عمومی، پلاستیک و زیبایی

تخصص: عضو رسمی انجمن جراحان درون‌بین، لاپاراسکوپی

ساعات کاری: با هماهنگی قبلی

آدرس مطب: اقدسیه، بزرگراه ارتش غرب به شرق، نرسیده به چهارراه مینی سیتی، بعد از خیابان هاشم ازگلی، مجتمع میلاد، بلوک ۳، واحد ۵

سایر خدمات: لیپوماتیک شکم و پهلو، لیفت سینه و ماموپلاستی، پروتز سینه منتور آمریکا، براکیوپلاستی و لیفت بازو، ترانسفر چربی به باسن، لیپو بازو، لیفت باسن، لیفت ران و غیره

سوابق: متخصص جراحی عمومی، جراحی چاقی، اسلیو بایپس و دارای بورد تخصصی جراحی عمومی، پلاستیک و زیبایی

بیشتر بخوانید:  آموزش طراحی سایت ارزان در سال 1401 – آکادمی پارس اینفوتک

دکتر کیوان مهدی نژاد

متخصص جراحی عمومی ، لاپاراسکوپی و زیبایی

تلفن تماس: 09129421971 – 09021100470

تحصیلات: فارغ التحصیل پزشکی عمومی از تهران و رشته جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی

تخصص: جراحی زیبایی، پیکرتراشی، لیپوماتیک و ابدومینوپلاستی

ساعات کاری: تعیین وقت قبلی

آدرس مطب: میدان نبوت(هفت حوض)، گلبرگ شرقی پلاک ۴۳۷ ساختمان پزشکان ایران زمین طبقه ۲ واحد ۴

آدرس وب سایت: www.drkeivanmehdinejad.ir

سایر خدمات: لیپوساکشن، لاپاراسکوپی، بلفاروپلاستی، پوست مو زیبایی و غیره

سوابق: اخذ دوره جراحی عروق از دانشگاه شهید بهشتی دوره جراحی پلاستیک از تهران و دوره لاپاراسکوپی پیشرفته از تهران دوره هرنی زیر نظر دکتر تیم تالینز بلژیکی دوره جراحی پستان دانشگاه شهید بهشتی باسابقه ده ساله در اعمال جراحی لیپوماتیک لاپاراسکوپی پستان و تیرویید.

دکتر شهناز ابولزاده

جراح عمومی و زیبایی در تهران

شماره تماس: 09109213300 – 02133790898

تحصیلات: دکترای پزشکی عمومی ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۴ دانشگاه شهید بهشتی تهران، دوره تخصص جراحی عمومی ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۹ دانشگاه شهید بهشتی تهران

تخصص: عمل های زیبایی و پیکرتراشی و پستان

ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه 8 صبح الی 3 عصر – جمعه ها بسته است

آدرس مطب: خیابان پیروزی ایستگاه صد دستگاه روبروی ستاد فرماندهی نیروی هوایی پلاک 556 بلوک 3 واحد 18

آدرس وب سایت: www.drabolzadeh.com

سایر خدمات: ابدومینوپلاستی، پروتز سینه، جراحی پستان، براکیوپلاستی، ماموپلاستی، ژنیکوماستی، لیپوماتیک و موارد دیگر

سوابق: بیش از ۲۲ سال سابقه کار در حوزه زیبایی

بیشتر بخوانید: بهترین دکتر لیفت باسن شرق تهران

عوارض پیکرتراشی چیست؟

مثل هر عمل دیگری پیکرتراشی هم می‌تواند عوارض گوناگونی داشته باشد. برای کاهش عوارض پیکرتراشی می‌توانید از پزشکان متخصص و باتجربه‌ای کمک بگیرید تا این عوارض را به حداقل ممکن برسانید. در ادامه به عوارض پیکرتراشی اشاره می‌کنیم. البته باید توجه داشته باشید که این عوارض با توجه به انتخاب روش پیکرتراشی می‌تواند متفاوت‌تر باشد.

  • ایجاد درد و کبودی بعد از عمل
  • ایجاد عفونت در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی حین عمل و مصرف داروهای آنتی بیوتیک بعد از عمل
  • آسیب به بافت پوست و نکروز آن ناشی از انجام عمل توسط پزشک بی‌تجربه و غیرمتخصص
  • آمبولی از عوارض نادری است که ریسک آن در تمامی عمل‌های جراحی درمانی و زیبایی وجود دارد.
  • آسیب به اندام‌های داخلی بدن ناشی از عدم تجربه و تخصص پزشک
  • هماتوم یا تجمع خون در ناحیه جراحی شده است که به راحتی قابل بهبود و درمان است.

برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پیکرتراشی به آدرس www.mahbanu.net مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: بهترین کلینیک لیزر مو در سعادت آباد تهران

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

درآمد دلاری با خرید دستگاه‌‌های ماینر

روزبه‌روز شاهد افزایش تعداد افرادی هستیم که در حوزه ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت شده‌اند …