کسب فرصت‌های شغلی بی‌نظیر پس از تحصیل در کانادا

معرفی سه دانشگاه وسترن، واترلو و دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیای کانادا

9weuhc9h83t8c3ht9835ti 290x300 کسب فرصت‌های شغلی بی‌نظیر پس از تحصیل در کانادا

سیستم آموزشی کانادا به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در جهان شناخته‌شده است. مدارک تحصیلی یکی از دانشگاه‌های برتر کانادا در سطح جهانی شناخته‌شده و پذیرفته‌شده‌اند.

هزینه تحصیل در کانادا متناسب با وضعیت اقتصادی شماست و فشار مضاعفی را ازنظر مالی به شما تحمیل نخواهد کرد. ضمن اینکه شما در حین تحصیل قادر به انجام کار به مدت 20 ساعت در هفته می‌باشید که کمک شایانی در پرداخت شهریه شما خواهد کرد.

اگرچه هزینه‌های تحصیل ممکن است بر اساس دوره‌ها متفاوت باشد اما برای اکثر دوره‌های عمومی شهریه کمتر از سایر کشورهای بزرگ است.

ما در این مقاله به بررسی سه دانشگاه وسترن،واترلو و دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیای کانادا پرداخته‌ایم.

دانشگاه وسترن کانادا؛ یک دانشگاه پژوهش محور

t3om5jt9u3fj9to9u5jt 300x109 کسب فرصت‌های شغلی بی‌نظیر پس از تحصیل در کانادا

دانشگاه وسترن کانادا که در سال 1878 تأسیس شد در میان بهترین دانشگاه‌های کانادا قرار دارد.

این دانشگاه در مساحتی به وسعت 481.2 هکتار و از زیرساخت‌های کلاس جهانی برخوردار است.

سیستم یادگیری پیشرفته و تحقیقات فشرده دانشگاه وسترن را به‌عنوان یک مرکز جهانی برای دانشگاهی عالی و رهبری آینده معرفی کرده است.

این دانشگاه برنامه‌های مختلفی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می‌دهد.

دانشکده‌های مختلف دانشگاه وسترن شامل دانشکده پزشکی و دندانپزشکی شولیچ، دانشکده مهندسی، دانشکده حقوق، دانشکده علوم اجتماعی، دانشکده هنر و علوم انسانی، دانشکده علوم اطلاعات و رسانه، دانشکده موسیقی‌دان رایت، دانشکده آموزش، تحصیلات تکمیلی و فوق دکترا و دانشکده علوم بهداشت است.

دانشگاه وسترن واقع در شهر لندن در جنوب غربی انتاریو، شامل اعضای هیئت‌علمی بسیار ماهراست.

تیم اعضای هیئت‌علمی نیز شامل کارشناسانی از صنایع مربوطه است. علاوه بر این، اساتید برجسته از دانشگاه‌های مختلف در سراسر جهان برای ارائه سخنرانی‌های ویژه از پردیس بازدید می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) پادشاه زولوها درگذشت

پردیس دارای آزمایشگاه‌های پیشرفته، استودیوهای هنری، کتابخانه‌ها و مراکز کامپیوتری است که بهترین نوع یادگیری را در کلاس فراهم می‌کنند.

دانشگاه وسترن با دانشگاه‌ها و مؤسسات سراسر جهان برای تبادل دانشجو و برنامه‌های تحصیل در خارج از کشور همکاری علمی دارد.

همچنین این دانشگاه یک خانواده جهانی را  با دانشجویان، اعضای هیئت‌علمی، کارکنان و فارغ‌التحصیلان خود با قومیت‌ها و ملیت‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

وسترن یک دانشگاه پژوهش محور است و با دانشگاه‌ها و مؤسسات تحقیقاتی مختلف برای برنامه‌های تحقیقاتی یکپارچه همکاری داشته و همچنین برای پروژه‌های مختلف تحقیق و توسعه با ارگان‌ها و صنایع دولتی مشارکت دارد.

دانشگاه وسترن اجازه می‌دهد تا درزمینه‌هایی ازجمله علوم اعصاب، سلامت اسکلتی عضلانی، مواد، برابری سلامت جهانی و نوآوری اجتماعی، پایداری محیطی و انرژی سبز، تصویربرداری، فلسفه علوم، توسعه کودک و نوجوان، مهندسی باد، و کاهش بلایای طبیعی و سیاره‌ای تحقیقات انجام شود.

دانشگاه وسترن محیط پر جنب‌وجوشی را در محوطه خود ایجاد می‌کند. دانشجویان فرصت کافی برای تفریح و سرگرمی رادارند. زمین‌های ورزشی، مراکز تناسب‌اندام و سلامتی، کلوپ‌ها، غذاخوری‌ها، کافه‌تریا، سالن‌های نمایش و تئاتر در محوطه دانشگاه وجود دارد.

جلسات ورزشی، موسیقی، رقص و فعالیت‌های نمایشی، نمایشگاه‌های هنری، و رویدادهای مختلف دیگر اغلب در محوطه دانشگاه برگزار می‌شود.

بر اساس  سایت  QS رنکینگ جهانی دانشگاه وسترن انتاریو کانادا 203 است.

دانشگاه واترلو کانادا؛ یکی از پیشگامان معرفی دوره‌های کوآپ در کانادا

erp5ltyvgj5uh9hc3o4lt 300x169 کسب فرصت‌های شغلی بی‌نظیر پس از تحصیل در کانادا

دانشگاه واترلو کانادا یک موسسه تحقیقاتی عمومی است که در سال 1957 تأسیس شد.

در اوایل دهه 1960 واترلو به یکی از اولین دانشگاه‌های جهان تبدیل شد که به دانشجویان مقطع کارشناسی امکان دسترسی به رایانه‌های پیشرفته را داد.

بیشتر بخوانید:  رزرو نوبت دکتر آنلاین، معجزه‌ای در صنعت درمان پزشکی

واترلو بیش از 100 مدرک کارشناسی را به همراه 190 برنامه کارشناسی ارشد ارائه می‌دهد.

ضمناً این دانشگاه دارای 6 دانشکده و 12 مدرسه برای اجرای برنامه‌های دانشگاهی است.

این دانشگاه که در قلب مرکز فناوری کانادا واقع‌شده است، یک پلت فرم عالی برای فارغ‌التحصیلان برای تعمیق یادگیری مبتنی بر کار ارائه می‌دهد.

این دانشگاه همچنین یکی از اولین دانشگاه‌هایی بود که برنامه کوآپ (CO-OP) خارج از مهندسی را معرفی کرد. برنامه‌های کوآپ ، آموزش کلاسی را با روش‌های آموزشی عملی ترکیب می‌کنند.

پردیس اصلی واترلو در انتاریو است که حدود 1000 هکتار زمین را پوشش می‌دهد

همچنین دارای چهار کالج دانشگاهی وابسته ازجمله کالج دانشگاه کنراد گربال، کالج دانشگاه رنیسون، دانشگاه سنت جروم و کالج دانشگاه سنت پل است.

واترلو در حال حاضر 31380 دانشجوی کارشناسی و 5290 دانشجوی کارشناسی ارشد دارد که 20 درصد  از دانشجویان دوره کارشناسی و 40 درصد از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد آن دانشجویان بین‌المللی هستند.

این دانشگاه هرساله از 120 کشور جهان دانشجو جذب می‌کند. دانشگاه به‌طور فعال تنوع دانشجویی و برابری جنسیتی را به‌منظور ایجاد تعالی و برابری در آموزش ترویج می‌کند.

بیش از 200000 نفر از دانشگاه واترلو از زمان تأسیس آن در سال 1957 فارغ‌التحصیل شده‌اند و در 152 کشور جهان می‌توان آن‌ها را یافت.

فارغ‌التحصیلان واترلو در تعدادی از زمینه‌ها به شهرت رسیده‌اند و جوایز متعددی ازجمله نوبل را نیز دریافت کرده‌اند.

در سال 1999 رابرت ماندل به دلیل مشارکت در پویایی‌های پولی و حوزه‌های ارزی بهینه، جایزه نوبل اقتصاد را دریافت کرد. در سال 2018 دونا استریکلند، عضو هیئت‌علمی واترلو، جایزه نوبل فیزیک را برای کارش در فیزیک لیزر دریافت کرد.

بیشتر بخوانید:  بهترین آرایشگاه زنانه در زعفرانیه و سعادت آباد تهران برای عروس و کوتاهی مو چه ویژگی هایی دارد؟

بر اساس سایت  QS رنکینگ جهانی دانشگاه واترلوی کانادا 166است.

دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیای کانادا؛ اولین دانشگاه هنر در کانادا

re4g4fvth3un4ctoiob4h5uth 300x207 کسب فرصت‌های شغلی بی‌نظیر پس از تحصیل در کانادا

دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیای کانادا بانام اختصاری (NSCAD)در سال 1887تأسیس و پس از مدتی به‌عنوان اولین دانشگاه هنر در کانادا شناخته شد.

این دانشگاه در استان هالیفاکس واقع‌شده و برترین دانشگاه مستقل کانادا است که به پیشرفت هنرهای تجسمی از طریق آموزش، تحقیق و تولید اختصاص دارد.

دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیا مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد را در هنرهای زیبا و رسانه، صنایع‌دستی، طراحی و تاریخ هنر ارائه می‌کند.

این دانشگاه دولتی است که تعداد دانشجویان حاضر در آن بیش از 600 نفر می‌باشد.

تعداد دانشجویان در مقطع کارشناسی 590 دانشجو و تعداد دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد 40 دانشجو است.

بر اساس UniRankرنکینگ دانشگاه هنر و طراحی نوا اسکوشیا در بین دانشگاه‌های کانادا 80 و در بین دانشگاه‌های دنیا 5392 است.

آگاهی از شرایط پذیرش تحصیلی هریک از ایالت‌های کانادا با اسمارت اپلای

اگر به سیستم آموزشی ایالت‌های مختلف کانادا نگاهی مختصر بیندازیم متوجه خواهیم شد که برنامه‌های درسی و نظام آموزشی در استان‌ها و ایالات مختلف این کشور با یکدیگر تفاوت دارد.

لیکن سطح کیفیت تحصیل و استانداردهای آموزشی در کل این کشور بالاست و مردم آن از این مسئله رضایت خاطر دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط تحصیل در دانشگاه‌های کانادا در هریک از ایالت‌های آن می‌توانید با کارشناسان مجرب و توانمند اسمارت اپلای تماس بگیرید تا  شمارا برای بهترین تصمیم راهنمایی کنند.

تنها کافی است جهت بررسی وضعیت تحصیلی خود اقدام به تکمیل فرم ارزیابی رایگان این موسسه در سایت smartapplyvisa نمایید.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …