اطمینان از ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت

gfnmuoolilmkuyt 300x200 اطمینان از ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت

اگر شما سایتی دارید که برای دیده‌شدن بیشتر و افزایش ترافیک آن تلاش می‌کنید، به دنبال انجام فرایند سئو سایت به‌صورت حرفه‌ای و تخصصی باشید. چرا که سئو و بهینه‌سازی سایت سبب می‌شود که سایت در بین نتایج جستجوی گوگل، رتبه و جایگاه خوبی بگیرد و همین موضوع باعث می‌شود که نرخ کلیک و به دنبال آن ترافیک بالا برای سایت ایجاد شود.

ایجاد ترافیک به این معنا است که با ترفندهایی کاربران و بازدیدکنندگان را به سایتمان هدایت کنیم تا ترافیک بالایی برای سایت ایجاد شود. افزایش ترافیک برای سایت از راه‌های مختلفی می‌تواند انجام شود که در ادامه متوجه آن می‌شوید که بهترین و مطمئن‌ترین راه برای ایجاد ترافیک بالا سایت به‌واسطه سئو سایت انجام می‌شود.

از طریق چه روش‌هایی برای سایت اتوبان شلوغی را بسازیم؟!

همان‌طور که گفته شد از راه‌ها و روش‌های بسیاری می‌توان برای سایت، ترافیک ایجاد کرد. در این بخش به برخی از این روش‌ها می‌پردازیم.

روش اول | تبلیغات پولی

یکی از روش‌هایی که با استفاده از آن می‌توان ترافیک بالایی را برای سایت ایجاد کرد، پرداخت هزینه و تبلیغات پولی است. در این روش شما به‌راحتی با پرداخت هزینه می‌توانید کاربران را به سمت سایت خود هدایت کنید.

اما باید به این نکته توجه کنید که از طریق چه روشی برای تبلیغات پولی اقدام می‌کنید که تأثیرگذاری بسیاری را برای افزایش ترافیک سایتتان داشته باشد. برای تبلیغات پولی روش‌های بسیاری وجود دارد که به ۳ نوع آن می‌پردازیم.

۱.تبلیغات کلیکی (PPC)

تبلیغات کلیکی با Pay Per Click که گاهی به‌اختصار PPC نامیده می‌شود، یکی از بهترین روش‌های ایجاد ترافیک پولی است. مزیت این روش در آن است که شما فقط زمانی به تبلیغ‌کننده پول می‌پردازید که کسی بر تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایتتان شود. اگر کسی تبلیغ را ببیند و واکنشی نشان ندهد هیچ مبلغی پرداخته نمی‌شود.

بیشتر بخوانید:  کشف سوراخ در اتاق خواب که به مکان عجیبی ختم شد!

۲. تبلیغات نمایشی (PPI)

در تبلیغات نمایشی (Pay Per Impression) شما به‌ازای تعداد نمایش تبلیغ پول می‌پردازید. در این روش تبلیغ‌کننده هیچ تضمینی نمی‌دهد که چه میزان از بینندگان تبلیغ بر آن کلیک خواهند کرد؛ ولی تضمین می‌کند تبلیغ شما مثلاً ۱۰۰۰ بار نمایش داده شود.

۳. تبلیغات مدت‌دار

سومین نوع تبلیغات پولی، تبلیغات مدت‌دار است. سایت تبلیغ‌کننده فقط تضمین می‌کند که تبلیغ شما را برای مدت مشخصی در سایت به نمایش بگذارد.

مثلاً بنر تبلیغاتی شما را به مدت ۴۰ روز نمایش می‌دهد. اینکه این تبلیغ چند بار دیده می‌شود و چه تعدادی از بازدیدکنندگان روی آن کلیک می‌کنند هیچ تضمینی ندارد. معمولاً سایت‌هایی که بیننده کمتری دارند تبلیغات خود را با این مدل می‌فروشند.

روش دوم | وبلاگ‌نویسی مهمان

وبلاگ‌نویسی مهمان یکی از روش‌های اصولی برای ایجاد ترافیک بالا برای سایت است. زمانی که شما به‌صورت یک وبلاگ‌نویس مهمان در یک سایت وبلاگ، محتوا تولید می‌کنید، می‌توانید ترافیک بسیاری از کاربران را به سایت خود هدایت کنید.

اگر بتوانید وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌های مطمئنی را در صنعت و کسب‌وکار خود، برای ایجاد وبلاگ مهمان راضی کنید، روند افزایش ترافیک سایت بهبود خواهد یافت. البته شاید راضی کردن یک وبلاگ حرفه‌ای برای درج وبلاگ مهمان چندان راحت نباشد، اما قطعاً هنگامی که بتوانید یک وبلاگ مرتبط با محتوای سایت خود را برای وبلاگ‌نویسی مهمان پیدا کنید، ترافیک دریافتی از آن، ارزش تمام زحماتی که کشیده‌اید را خواهد داشت.

روش سوم | استفاده از اینستاگرام

می‌توانید با استفاده از اینستاگرام برای سایت خود ایجاد ترافیک کنید. این کار از طریق فعالیت بسیار به دست می‌آید. یعنی با استفاده از تولید محتوای مفید و پست گذاری می‌توانید از هشتگ برای ایجاد ترافیک سایت استفاده کنید.

همچنین توجه کنید که میزان پست و تولید محتوا به‌صورت سه به یک باشد. یعنی به میزان سه پست به‌صورت تولید محتوای باکیفیت و یک پست به‌صورت تبلیغاتی و ایجاد ترافیک برای سایت باشد.

بیشتر بخوانید:  نظرات کارشناسان درباره نوسانات قیمت خودرو در سال 99

روش چهارم | استفاده از تلگرام

تلگرام یکی از آن محبوب‌ترین نرم‌افزارهای مورداستفاده است که می‌توان به‌صورت مفید از طریق آن، برای سایت ایجاد ترافیک ارگانیک کرد. همچنین کسب‌وکارهای زیادی از آن برای تبلیغ سایت و افزایش ترافیک سایت یا حتی فروش محصول خود بهره می‌برند.

نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که برندها هرگز به‌صورت مستقیم کالای خود را در این‌گونه نرم‌افزارها عرضه نمی‌کنند؛ بنابراین باید بین برند ماندن از طریق تبلیغ وب‌سایت خود یا فروش مستقیم کالا در این نرم‌افزار یکی را انتخاب نمایید.

روش پنجم | بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجو

سئو سایت یکی از مهم‌ترین و بهترین روش‌ها برای ایجاد و افزایش ترافیک سایت است. ترافیکی که از طریق سئو و بهینه‌سازی برای سایت ایجاد می‌شود از اطمینان بالایی برخوردار است، یعنی می‌توان گفت که اطمینان از ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت بسیار زیاد است.

اما نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که این روش، یک روشی است که در طولانی‌مدت نتیجه می‌دهد اما نتیجه دهی آن بسیار مطمئن است. همچنین بهینه‌سازی سایت برای جذب کاربران و افزایش ترافیک، روشی است که خود شخص صاحب سایت اگر مهارت آن را داشته باشد، می‌تواند انجام دهد.

حتی اگر در این مسیر هزینه‌ای برای انجام فرایند سئو پرداخت شود، باید بدانید که همانند کاشت بذر و سرمایه‌گذاری است. چرا که پس از مدتی که به نتیجه دهی برسد، سرمایه‌ای چندین برابر سرمایه اولیه که کاشته شده است به صاحب سایت برگردانده می‌شود؛ بنابراین ایجاد ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت، نرخ بازگشت سرمایه بالایی هم دارد.

روش ششم | استفاده از فیسبوک و گوگل پلاس

باید توجه داشت که هر کسب‌وکاری باتوجه‌به حجم مخاطبان هدف خود، شبکه اجتماعی مناسبی را برای زمینه کاری خود انتخاب می‌نماید؛ بنابراین اگر مخاطبان کالا و خدمات شما بیشتر در فیسبوک فعالیت می‌کنند، می‌توانید با کمک ابزار ایجاد صفحه و گروه و تبلیغات در این صفحات و گروه‌ها به تبلیغ وب‌سایت خود بپردازید.

بیشتر بخوانید:  پرواز “مرد آهنی واقعی” با جت‌پک

البته در این مورد هم تولید محتوای باارزش برای کاربران در کنار محتوای تبلیغاتی را نباید فراموش کرد. در مورد گوگل پلاس هم می‌توان از ابزارهایی مانند گروه در فیسبوک و صفحه در فیسبوک برای تبلیغات استفاده کرد.

به یاد داشته باشید در هیچ‌کدام از این شبکه‌های اجتماعی مجاز به تبلیغات اسپم نیستید؛ بنابراین بهتر است کاربران علاقه‌مند به کالا و خدمات خود را بیابید و تبلیغات خود را در اختیار آنها قرار دهید. به‌این‌ترتیب احتمال افزایش ترافیک سایت نیز بالاتر خواهد رفت.

روش هفتم | استفاده از لینکدین

شما با استفاده از لینکدین می‌توانید، کسب‌وکار و سایت خود را به دیگران بشناسانید و احتمال دیده‌شدن کار خود را افزایش دهید. انتشار مقاله و تولید محتوا در لینکدین می‌تواند فعالیتی برای ایجاد و افزایش ترافیک سایت باشد.

همچنین لینکدین یک شبکه اجتماعی معتبر و پرمخاطب محسوب می‌شود. اگر محتوای مناسب را برای مخاطب هدف آن در لینکدین تولید کنید، افزایش ترافیک سایت شما قطعی خواهد بود. از کلمات کلیدی طولانی و مرتبط با آنچه مخاطب هدف برند شما جستجو خواهد کرد برای تولید مقالات استفاده کنید.

سخن آخر

همان‌طور که مشاهده کردید، برخی از راه‌های افزایش و ایجاد ترافیک ارگانیک برای سایت گفته شد. اما باید بدانید که از بین این‌همه راه موجود برای این کار، اطمینانی که برای ایجاد ترافیک بالا به‌واسطه سئو سایت وجود دارد، از مابقی روش‌ها وجود ندارد. چرا که افزایش ترافیک و جذب کاربر برای سایت هدفی قطعی و مطمئن برای بهینه‌سازی و سئو است.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …