با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا شوید

35tv4g6ybu5j67n با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا شوید

انتخاب مقصد مناسب در فصول پاییز و زمستان اندکی سخت‌تر از فصل‌های دیگر است. با این حال بسیاری از شهرهای ایران در این فصول فرصت‌ اسنثنائی گشت و گذارهای تاریخی و طبیعی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. کیش از جمله این شهراست که اگر با دیدنی‌های آن آشنا شوید می‌توانید سفری رویایی را در داخل ایران برنامه‌ریزی کنید. کیش هتل‌های خوب و ارزان مثل هتل ستاره کیش کم ندارد. در ادامه با هتل های ارزان کیش بیشتر آشنا خواهیم شد.

هتل ریان قائم کیش

هتل ریان قائم کیش از هتل های ارزان کیش است. این هتل با دارا بودن ۱۱۰ اتاق شیک و با صفا به استقبال مهمانان رفته تا لحظات بسیار نابی را برای آن‌ها رقم بزند. واقع شدن هتل ریان قائم کیش در نزدیکی ساحل و همچنین داشتن فاصله اندک با بسیاری از نقاط دیدنی جزیره کیش، از مزایای این هتل از هتل های ارزان کیش است. دسترسی مطلوب به مراکز خرید، اسکله، بازارها و مکان‌های پرطرفدار دیگر جزیره از این هتل به راحتی میسر می‌گردد. کمتر اقامتگاهی را نه تنها در جزیره کیش بلکه در سراسر کشور می‌توان پیدا کرد که هم ۳ ستاره و اقتصادی باشد و هم امکاناتی شامل سونا و جکوزی را در اختیار مهمانان خود بگذارد.

به همین خاطر، هتل ریان قائم را یکی از منحصربه‌فردترین اقامتگاه‌های جزیره می‌توان برشمرد. این هتل دوست‌داشتنی که از قدمتی بالغ بر ۲ دهه برخوردار است، در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی اساسی واقع شد. ساختمان ۶ طبقه هتل، تمامی گردشگران را مسحور تماشای خود می‌کند و بسیار شکیل و زیبا است. چنانچه شما به فضای داخلی هتل ریان قائم کیش وارد شوید، از کادر حرفه‌ای و مسئولیت‌پذیر هتل به وجد خواهید آمد.

4hv5u6b57u67kj6 با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا شوید

هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز از هتل های ارزان کیش است که در سال ۱۳۸۲ و در مقابل مرکز خرید پردیس ۲ مورد بهره‌برداری واقع شد. هتل از آن روز تاکنون میزبان مسافرانی می‌باشد که جزیره کیش را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اند. هتل سان رایز کیش از ساختمانی ۴ طبقه برخوردار است و متشکل از ۶۱ واحد اقامتی مجزا می‌باشد. هتل سان رایز کیش باهدف ارتقای سطحی کیفی خدمات و به قصد خدمت‌رسانی بهتر به مسافران در سال ۱۳۹۷ برپایه آخرین استاندارد‌های صنعت گردشگری بازسازی شد. موقعیت قرارگیری این هتل به‌صورتی است که در میان مراکز تفریحی و خرید جزیره کیش قرار دارد. و همین مورد خبر خوبی به دوستداران خرید است.

بیشتر بخوانید:  کشف سنگ‌نگاره‌های چندهزارساله در اسکاتلند

پذیرش هتل هم به‌صورت شبانه‌روزی به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند و خدماتی شامل خشک‌شویی، تاکسی‌سرویس و خدمات فکس و کپی با هماهنگی این قسمت در اختیار مسافران واقع شده‌است. همینطور جهت سهولت رفت‌وآمد در سطح جزیره و بازدید از جاذبه‌های خاص و گردشگری نظیر اسکله تفریحی، شهر زیرزمینی کاریز، برج ایفل کیش و شهر باستانی حریره و تعدادی مرکز خرید با هماهنگی پذیرش هتل می‌توانید اقدام به کرایه اتومبیل کنید. دقت نمایید که این هتل پارکینگ نداشته و مسافرانی که با وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، باید به این موضوع توجه داشته باشند. در لابی هتل هم این امکان را دارید از اینترنت وای فای رایگان به‌شکل نامحدود استفاده کنید. برای بالا و پایین رفتن در میان طبقات این هتل باید سوار آسانسور شوید. در ورودی هتل هم امکان استفاده از دستگاه واکس کفش قرار داده شده‌است. چنانچه تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فاصله وجود دارد، با خیال آسوده می‌توانید وسایل و چمدان‌هایتان را به اتاق چمدان بسپارید.

 

هتل تعطیلات کیش

هتل تعطیلات از هتل های ارزان کیش است که در سال ۱۳۷۵ در جزیره زیبای کیش افتتاح شد و تا به امروز پذیرای مسافران بسیاری از داخل و خارج از کشور می‌باشد. مسافرانی که این جزیره زیبا در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس را انتخاب می‌کنند، هیچ‌وقت پیشمون نمی‌شوند. این هتل از هتل های ارزان کیش و سه ستاره بوده و با فضایی دنج و خانوادگی ازجمله گزینه‌های مناسب جهت سفرهای تفریحی و کاری محسوب می‌شود. این هتل از دوطبقه با معماری بی‌نظیر و البته متفاوت برخوردار است. ترکیب فضای سبز با گل و گیاه، درختان نخل، آب‌نما و نورپردازی با دکوراسیون داخلی جلوه زیبایی به محیط می‌دهد که همه این‌ها باعث می‌شوند تا اقامت در هتل تعطیلات کیش از تجربه‌های اقامتی به‌یادماندنی برای مسافران عزیز باشد و برای سفرهای بعدی هم مشتاق شوند. باتوجه به موقعیت قرارگیری مناسب این هتل، شما تا مراکز خریدی نظیر پردیس ۱ و ۲ و ساحل خلیج‌فارس دسترسی مطلوبی دارید.

بیشتر بخوانید:  مرکز تخصصی تعمیرات لوازم الکترونیکی تمامی لوازم الکترونیکی و موبایل شما را تعمیر می کند .

4yb5u57u657u با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا شوید

هتل کابانا گاردن ارم کیش

هتل کابانا گاردن از هتل های ارزان کیش است که در فضای هتل بزرگ ارم قرارگرفته‌است. این قسمت از هتل به شکل سوئیت و واحدهای ویلایی بوده‌است و در دسته بهترین انتخاب‌ها در هنگام سفر به کیش محسوب می‌شود. این ویلاها در سال ۱۳۸۴ ساخته‌شده‌اند با این حال از آن موقع مسافران زیادی از آن‌ها استقبال کرده‌اند و همواره طرفداران خودشان را دارد.  مسافران و گردشگران بسیاری در هنگام سفر به کیش نسبت به رزرو این ویلاها اقدام می‌کنند. کیش  از جزایر مشهور گردشگری بوده و باتوجه به موقعیت جغرافیایی خاصش یکی از مراکز بین‌المللی گردشگری و تجارت در نظر گرفته می‌شود. در طول سال مسافران بسیاری با پرواز تهران کیش از سراسر کشور و حتی خارج از کشور به این جزیره عازم می‌شوند و سفری دلچسب برای خود و خانواده‌شان می‌سازند.

هتل گلدیس کیش

هتل گلدیس کیش در دسته قدیمی‌ترین و البته خوش‌منظره‌ترین هتل‌های شهر زیبای کیش بوده که در مکانی بسیار مطلوب و در مجاورت بسیاری از تفریحگاه‌های جذاب و دیدنی کیش واقع شده‌است. این هتل از هتل های ارزان کیش با داشتن ۷۵ واحد اقامتی به‌تمامی امکانات رفاهی مجهز است. هتل یکی از برترین گزینه‌های اقامتی برای گردشگرانی محسوب می‌شود که قصد دارند با صرف بودجه‌ای اندک از مزایا و امکانات هتل های ارزان کیش بهره‌مند گردند.

بیشتر بخوانید:  اگر جان خود را دوست دارید هیچ گیاهی را در این باغ لمس یا بو نکنید!

میهمانان با انتخاب هتل گلدیس کیش می‌توانند واحد اقامتی موردنظر خود را از بین گزینه‌های گوناگون اتاق‌های دوتخته، سه تخته و چهار تخته انتخاب کنند و از امکانات و خدمات متعدد این هتل در طول اقامت خود بهره‌مند شوند.

همان‌طور که پیشتر گفتیم، هتل گلدیس کیش لقب یکی از  هتل‌های قدیمی کیش را یدک می‌کشد. این هتل در سال ۱۳۵۴ برای اولین بار افتتاح شد. هتل پس از مدتی کوتاه و با تلاش مستمر پرسنل زحمت‌کش، به یکی از بهترین هتل‌های جزیره و البته هتل های ارزان کیش مبدل گشت. البته لازم است بدانید هتل گلدیس امروزی با هتل گلدیس سالیان گذشته تفاوت‌های بسیاری دارد. این هتل چند سال پیش (سال ۱۳۹۵ ) به‌طورکلی مورد بازسازی و مرمت واقع شد. هتل با ظاهری مدرن و امروزی شروع به فعالیت کرد. امروزه هتل گلدیس کیش با تجهیزاتی کاملا پیشرفته و امکاناتی متعدد توانسته است جایگاهی مطلوب را بین سایر هتل‌های شهر کیش برای خود فراهم کند. هتل موردتمجید و تحسین بسیاری از گردشگران قرار گرفته‌است.

35tv4y54y46buyb56 با هتل های ارزان قیمت کیش آشنا شوید

جمع‌بندی

کیش باتوجه موقعیت جغرافیایی خاصش ازجمله اصلی‌ترین شهرها و مناطق ایران محسوب می‌شود و تاثیر مهمی در اقتصاد و صنعت گردشگری سرزمینمان دارد. ممکن است برای شما هم جالب باشد که بدانید سطح جزیره کیش هیچ گونه پدیده توپوگرافی مثل کوه و تپه ندارد. درباره موقعیت جغرافیایی کیش خوب است بدانید که ارتفاع تقریبی جزیره از سطح دریا تقریبا ۳۲ متر است و مرکز جزیره کیش دارای ارتفاع ۴۰ متری از سطح دریا می‌باشد. کیش برای میهمانانش هتل‌های خوب و ارزان کم ندارد. ما در این مقاله سعی کردیم شما را با تعدادی از هتل‌های ارزان کیش آشنا کنیم.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …