معرفی بهترین پارک آبی های دبی برای ایرانیان

بهترین پارک های آبی دبی برای ایرانیان کدامند؟ اگر قصد سفر به شهر شگفت انگیز و مدرن دبی را دارید و با جاذبه های گردشگری آن خصوصا بهترین پارک آبی های دبی آشنایی ندارید، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

هر ساله گردشگران بسیاری از سراسر جهان، شهر دبی را یکی از مقاصد اصلی سفر خود قرار می دهند. شاید برای سیل کثیری از افراد تعجب آور باشد که در شهر کویری دبی، پارک های آبی بی نظیر با تجهیزات مفرح، یکی از اصلی ترین جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آید. اگر شما نیز به دنبال ساختن روزی سرشار از هیجان هستید، در کنار سایر تفریحات دبی، پارک های آبی آن را از دست ندهید.

شاید پیش از این نیز یک روز خود را در پارک های آبی گذرانده باشید، اما پیشنهاد می کنیم که  در سفر خود حداقل یکی از پارک های آبی سوپر مدرن در دبی را امتحان کنید. بی شک پس از تجربه بازی در این پارک های آبی، به این نتیجه خواهید رسید که این پارک ها با هیچ یک از پارک های آبی که در گذشته امتحان کرده اید، قابل مقایسه نخواهد بود. اگر با سخنان ذکر شده، شما هم مشتاق به آشنایی با این پارک ها شدید، با ما همراه باشید تا لحظاتی را در این پارک های هیجان انگیز سپری کنیم.

45vygy56bu75un7 300x214 معرفی بهترین پارک آبی های دبی برای ایرانیان

پارک آبی وایلد وادی (Wild wadi waterpark)

یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دبی، پارک آبی وایلد وادی محسوب می شود که در همان بدو ورود، شما را شگفت زده خواهد کرد(بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی). چشم انداز زیبا و بازی های پر هیجان این پارک، گردشگران با هر سن و سالی را به خود جذب کرده است. قرار گرفتن این پارک در ساحل جمیرا و در کنار برج العرب، آن را به یکی از شلوغ ترین و پر طرفدارترین پارک های شهر تبدیل کرده است. در پارک آبی وایلد وادی 30 جاذبه و سرسره در اختیار گردشگران قرار گرفته که از جمله آن ها می توان به بلندترین و محبوب ترین سرسره آبی به نام جمیرا اسکرا با 120 متر طول، سرسره های مارپیچ به نام برج سورج، مستر بلسترز (ترن آبی) و موج سواری در استخر موج اشاره نمود که در زیر به طور مختصر به شرح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت:

جمیرا اسکرا

وقت آن است که هر چه سرسره تا به حال سوار شده اید را فراموش کنید و سرسره ای کاملا متفاوت و جدید را تجربه کنید. در این بخش از پارک آبی وایلد وادی قرار است لذت و هیجان سرسره بازی در ارتفاع 32 متری زمین، به همراه سر خوردن روی آب را بچشید. یک کپسول در بالاترین نقطه این سرسره انتظارتان را می کشد. پس از قرار دادن دست هایتان به صورت ضربدری بر روی سینه، پاهایتان را جفت کنید، اکنون زیر پایتان خالی خواهد شد و بر روی آب شناور می شوید. به شما توصیه می کنیم که با مشاهده صف های طولانی این سرسره، قید آن را نزنید و حتما برای یک بار هم که شده طعم این بازی را بچشید.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

برج سورج

اگر به دنبال یک سرسره مارپیچ هستید، این بازی را از دست ندهید. برخی از افراد تصور می کنند که سرسره سواری با تیوپ بر روی آب ساده بوده و هیجان زیادی به همراه ندارد، اما قطعا در همان ابتدای بازی از گفته خود پشیمان خواهید شد. این سرسره پس از این که شما را بارها می چرخاند، نهایتا درون استخر آبی پرتاب می کند.

مستربلسترز

پیش از این ترن سواری را امتحان کرده اید؟ ترن سواری به تنهایی هیجان بالایی به همراه دارد، حال ترکیب آن را با سرسره آبی تصور کنید. در پارک آبی وایلد وادی ترن آبی با نام مستر بلسترز قرار دارد که در ارتفاع 15 متری از زمین بوده و به دلیل هیجان زیاد آن، همیشه صدای جیغ و فریادهایی به گوش می رسد که شما را ترغیب به امتحان این بازی می کند.

Breakers Bay یا موج سواری در استخر موج

در این بخش پارک، با موج های یک و نیم متری مواجه خواهید شد که تداعی کننده موج های خلیج فارس می باشد. تخته موج خود را بردارید و بر روی موج های غول پیکر و کوچک این استخر، تجربه موج سواری در یک شهر کویری را رقم بزنید.

طراحی پارک وایلد وادی به گونه ای است که حتی بخش هایی مختص کودکان و بانوان باردار قرار گرفته تا همه اعضای خانواده لحظاتی مفرح را در آن جا بگذرانند. با توجه به ویژگی های ذکر شده، قرار گرفتن نام پارک وایلد وادی در لیست بهترین پارک های آبی دنیا، دور از ذهن نمی باشد. اگر در تهیه هر یک از این بخش های ذکر شده دچار مشکل شده اید، ما سایتی را به شما معرفی خواهیم کرد تا به راحتی بلیط هر یک از بخش ها را خریداری کنید و دغدغه تهیه بلیط را نداشته باشید. این سایت امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که در ادامه آن ها را ذکر خواهیم کرد.

r5vgb46h5un75u67nj 300x188 معرفی بهترین پارک آبی های دبی برای ایرانیان

پارک آبی آتلانتیس (Atlantis Aquaventure Waterpark)

اگر انتخاب شما پارک آبی آتلانتیس است خود را برای خوش گذرانی و استقبال از آدرنالین بالا آماده کنید. در هنگام قدم زدن در هتل آتلانتیس به راحتی قادر به تماشای این پارک آبی خواهید بود. پارک آبی آتلانتیس با مساحتی بالغ بر 141 هکتار در جزیره زیبا و تماشایی پالم جمیرا قرار گرفته است (بلیط پارک آبی آتلانتیس). با ورود به این پارک می توانید سرسره های مارپیچ و غول پیکر و گاهی ترسناک، استخرهای گوناگون، رودخانه خروشان، غواصی با کوسه ها، تماشای آکواریوم، شنا با ماهی ها و … را تجربه کنید. هزاران بازی و سرگرمی در این پارک انتظار شما را می کشد. در زیر تعدادی از پرطرفدارترین بخش های این پارک آبی را شرح داده ایم تا به راحتی بخش مورد علاقه خود را انتخاب کرده و پیش از سفر اقدام به تهیه بلیط نمایید. اگر با این سوال مواجه شده اید که چگونه می توانید پیش از رفتن به دبی بلیط بازی مورد نظر خود را خریداری کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید:  عکس دیلی میل از درخواست کمک یک موش!

سرسره انتقام خدای دریا

حتی نام این سرسره نیز شما را کنجکاو می کند تا این بازی را امتحان کنید. پس از نگاه کردن به این سرسره قطعا به این فکر خواهید افتاد که نام انتقام خدای دریا برازنده این سرسره است. در ابتدا باید دست ها خود را به صورت ضربدری بر روی سینه قرار دهید و پس از گذشت لحظاتی با باز شدن یک دریچه، کوهی از هیجان و ترس را تجربه خواهید کرد. وقت آن است که با انتخاب این بازی شجاعت خود را به رخ دوستانتان بکشید.

رودخانه خروشان

در این پارک دو رودخانه مصنوعی با بازی های متنوع در اختیار عموم قرار گرفته شده است. شناور شدن بر روی امواج خروشان این رودخانه تجربه وصف نشدنی را برای شما رقم خواهد زد که تا مدت ها آن را فراموش نخواهید کرد.

آکواریوم

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که تماشای ماهی ها و موجودات دریایی سبب به وجد آمدنتان می شود، آکواریوم پارک آتلانتیس گزینه ای بی نظیر برای شما خواهد بود. 65000 موجود دریایی در این آکواریوم وجود دارد که تماشای آن ها خالی از لطف نیست.

در این پارک نگران تفریح کودکان خود نباشید، بخش های متنوع در نظر گرفته شده برای کودکان، موجب می شود که آن ها نیز به اندازه شما از این پارک آبی لذت ببرند. امکانات بی نظیر این پارک آبی شما را ترغیب می کند که در سفرهای بعد نیز این پارک مهیج را در الویت تفریحات خود قرار دهید.

34ftg45yb5u57u 300x130 معرفی بهترین پارک آبی های دبی برای ایرانیان

پارک آبی یاس ابوظبی

اکنون که با معروف ترین پارک های آبی دبی آشنا شدید، قصد داریم پارک آبی یاس ابوظبی را به شما عزیزان معرفی کنیم. با وجود این که این پارک در 140 کیلومتری شهر دبی (ابوظبی) واقع شده است، اما به دلیل تفریحات مفرح موجود در آن، گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است (بلیط پارک آبی یاس ابوظبی). این پارک یکی از کامل ترین مجموعه های آبی با 15 هکتار مساحت و بیش از 40 وسایل تفریحی می باشد. در ادامه بخش هایی از این پارک را شرح خواهیم داد که تا به حال در هیچ جای دنیا آن ها را ندیده اید.

بیشتر بخوانید:  اجاره سوئیت در قلعه رودخان

بخش شاهین

در این بخش خود را برای تجربه آدرنالین بالا آماده کنید. سرسره گردبادی شکل داواما، یکی از بازی های پرهیجانی است که در این بخش قرار گرفته است. سرسره آبی رعشه شاهین از دیگر بازی های این بخش است که در آن سقوط های مکرر را تجربه خواهید کرد. اگر همراهانتان ادعای شجاعت می کنند، در این بخش از پارک وقت اثبات شجاعت آن ها است.

بخش جبل

در جبل با 13 بخش تفریحی مواجه خواهید شد که تنها انتخاب یکی از آن بازی ها سخت به نظر می رسد. سرسره های ماری، سرسره های کوهان دار حمول، سرسره سقوط جبل و سرسره 6 لاینه سباگ از سرسره های این بخش هستند که می توانید لحظاتی سرشار از هیجان را در آن ها تجربه کنید.

بخش دلفین، بخش مرح و بخش واحه از دیگر مکان های تفریحی این پارک هستند که با داشتن بازی های متعدد دل کندن از این پارک را برای شما سخت می کند. اگر نگران تهیه بلیط این مکان ها هستید، ما راه حلی را به شما ارائه خواهیم داد که به آسانی اقدام به خرید این بلیط ها نمایید.

تهیه بلیط بهترین پارک های آبی دبی

در این مقاله با بهترین پارک های آبی دبی آشنا شدید. البته در کنار این پارک های آبی، می توان پارک آبی لاگونا و پارک موضوعی برادران وارنر را نیز نام برد. توصیف این پارک ها کمی سخت می باشد، زیرا پس از رفتن به این پارک ها معنای واقعی لذت و هیجان را خواهید چشید. برای تهیه بلیط هر یک از بخش های پارک های آبی ذکر شده، می توانید به سایت dubaidiscount.ir مراجعه کنید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه نمایید و دیگر در طول سفر نگران چگونگی تهیه بلیط نباشید. در این سایت می توانید برخی از بلیط ها را در تخفیف تهیه کنید و از بازی های بیشتری لذت ببرید. سایت دبی دیسکانت در کنار شما عزیزان می باشد تا سفری تکرار نشدنی را برایتان رقم بزند.

مطلب پیشنهادی

شیردهی بعد از ماموپلاستی

شیردهی از موضوعات مهم و حیاتی در مراحل اولیه زندگی نوزادان است و یک تجربه …