بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

[ad_1]

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای

بیوگرافی و عکس های الچن سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل موفق ترکیه ای است که با رنگ موهای قرمز و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

خلاصه ای از بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

شغل: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که با موهای قرمز زیبا و چشمان زیبای خود یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو فارغ التحصیل دانشکده اپرا دانشگاه مرسین است

الچین سانگو از دانشکده اپرای دانشگاه مرسین فارغ التحصیل شد و همزمان به دلیل علاقه شخصی که به بازیگری داشت در دوره های بازیگری شرکت کرد.الچین سانگو پس از حضور موفق در تبلیغات تلویزیونی وارد عرصه بازیگری شد و تبدیل به یک سوپراستار شد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

روش خلاقانه الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال روزی روزگاری در نقش ژاله

ایلچین سانگو پس از گذراندن دوره های بازیگری فعالیت خلاقانه خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس برای اولین بار در تئاتری به نام حق هانه روی صحنه رفت.

اولین بازی ایلاچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون در سال 2011 با بازی در نقش ژاله در سریال رزی روگوری بود.

اگرچه او در چندین فیلم و سریال تاریخی ایفای نقش کرده است، اما شهرت او بیشتر به سریال عشق نظری 2016 می رسد که در آن نقش دافنه را بازی می کرد.

آخرین نقش ایلچین سانگو در سال 2018-2019 در سریال جنایی «کارپیسما» بود. الچین سانگو نقش زینب را در مقابل کیوانچ تاتلیتگ بازی می کند.

در سریال تصادف، داستان مردی به نام کدیر است که تصمیم گرفت در یک تصادف رانندگی به زندگی خود پایان دهد و در این تصادف چهار نفر و چهار ماشین دیگر درگیر شدند. بازیگران دیگری از جمله هاکان کورتاش، ملیسا اصلی، الپرن دویماز در این سریال حضور دارند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی آرام جعفری

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری دریافت کرد که از جمله آنها سه جایزه “پروانه طلایی” است که 20 نامزدی در کارنامه کاری خود دارد.

فعالیت نمونه الچین سانگو

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در زمینه بازیگری دریافت کرد

الچن سانگو در سال 2016 وارد دنیای مدلینگ شد و به لطف چهره و اندام جذابش به سرعت در این صنعت به موفقیت دست یافت.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا همکاری داشته و همچنین مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچن سانگو

سفیر سانگو عاشق سفر و بازدید از مکان های زیبا است. خیلی اجتماعی نیست و دوست دارد در گروه های کوچک و خانوادگی باشد. به گفته او اجتماعی بودن برای او چیزی است. الچین سانگو نیز از خواندن و نواختن پیانو لذت می برد و اوقات فراغت خود را با این کارها می گذراند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی اصغر فرهادی

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است، الچین سانگو هنوز مجرد است، به طور رسمی ازدواج نکرده است، اما در یک رابطه عاشقانه با یونس اوزدیکان است. الچن سانگو با یونس اوزدیکن در اینستاگرام با ایموجی های عاشقانه عکس دارد.

پس از فیلم عاشقانه «زمان خوشبختی» ساخته الچین سانگو که در آن با باریش اوردوچ بازیگر سوئیسی-ترکیه ای همبازی شد، شایعاتی در مورد رابطه باریش منتشر شد.

جالب اینجاست که در زمان اکران این فیلم، یونس اوزدکان، دوست پسر ایلچین سانگو از دیدن صحنه های عاشقانه این فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچن سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)
[ad_2]

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …