عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

40a3dcff 5015 44b1 8fc1 48f4038e8bf3 عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

یکی از مسائلی که ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول کرده است عوارض احتمالی لیزر موهای ضخیم زیر بغل و بیکینی است. عده‌ای از افراد لیزر را عاملی برای بیماری‌های پوستی، سرطان و نازایی می‌دانند. متأسفانه وجود باورهای غلط در خصوص عوارض لیزر موهای زائد بسیاری از افراد را از رفتن به جلسات لیزر منع می‌کند. به همین جهت سعی داریم در این مقاله به بررسی عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی بپردازیم.

لیزر بیکینی چیست؟

قبل از بررسی عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی توضیحاتی درباره لیزر بیکینی و روش انجام آن می‌دهیم. قسمتی از بدن که به شرمگاه معروف است همیشه با مقداری مو پوشیده است. این موها زائد است و مسائلی مثل تعریق زیاد را با خود به همراه دارد. همچنین امکان دارد که وجود موهای زائد روابط جنسی افراد را تحت‌تأثیر منفی خود قرار دهد. افرادی که با استفاده از تیغ این ناحیه را اصلاح می‌کنند با مشکلاتی مثل قرمزی پوست و جوش‌زدن در بلندمدت روبرو می‌شوند.

استفاده از لیزر بیکینی یکی از متدهای جایگزین است که سال‌های بسیاری است که افراد از آن در سراسر دنیا بهره می‌برند. استفاده از این روش در بین خانم‌ها محبوبیت بسیاری دارد به این دلیل که اثر آن بلندمدت است و درد ندارد و با چند جلسه می‌تواند نتایج رضایت‌بخشی برای مراجعه‌کننده به همراه داشته باشد.

در این روش متخصصین لیزر با استفاده از دستگاه لیزر اندازه محاسبه شده‌ای از پرتوهای لیزر را به موهای زائد قسمتی که به بیکینی معروف است می‌تابانند و از این طریق موهای زائد بسیار نازک شده یا از بین می‌روند. این پرتوها باید به مدت حدوداً 10 دقیقه بر روی پوست بتابند و با این مدت می‌توان تا 85% موهای زائد را از بین برد. استفاده از این روش مزایایی دارد که از جمله می‌توان به ترک سریع محل بعد از لیزر و سرعت انجام کار اشاره کرد. در مقابل استفاده از این روش در برخی موارد عوارضی هم به دنبال دارد که رعایت بعضی نکات می‌تواند به کاهش عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی کمک کند.

بیشتر بخوانید:  رفع لاغری صورت با ماسک های خانگی

آشنایی با لیزر موهای زیر بغل

یکی از مشکلات زیبایی و نظافت هر شخص داشتن موهای زائد در زیر بغل است که سبب می‌شود هر خانم یا آقایی حدوداً دو بار در هفته پول و وقت خود را صرف ازبین‌بردن این موها با استفاده از روش‌های مختلف کند. استفاده از روش‌های مختلف علاوه بر هزینه و وقت هر یک عوارضی را برای انسان در بر دارد و موجب تیرگی، شلی، زبر شدن شدید موها می‌شوند و باید به این نکته توجه داشت که اپیلاسیون برای زیر بغل به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود؛ زیرا به‌سلامت افراد ضرر زیادی می‌رساند. لیزر موهای زائد روشی پیشرفته، جدید و ثابت شده است که علاوه بر حذف موهای زیر بغل، موهای تمام بدن و صورت را برای مدت زمانی طولانی با عوارض جانبی بسیار کم از بین می‌برد.

لیزر موهای زائد زنان در ناحیه زیر بغل یک متد پیشرفته و صددرصدی جهت ازبین‌بردن موهای زائد این قسمت است که علاوه بر حذف موها پوست این ناحیه را بسیار سفید می‌کند. در این روش اشعه نوری لیزر بر پوست تابانده می‌شود و با ازبین‌بردن فولیکول موی آن ناحیه سبب ازبین‌بردن موها می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که لیزر همیشه بر سطح پوست اثر می‌گذارد و هیچگاه از ریشه موها عمیق‌تر نمی‌رود. پس در نتیجه این روش آسیبی به‌سلامت پوست و موی افراد وارد نمی‌کند و لیزر موهای زیر بغل هم مانند لیزر بیکینی در زمان بسیار کم بدون هیچ‌گونه درد و مشکلی انجام می‌شود. در ادامه عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی توضیح داده شده است.

عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی

لیزر بهترین روش جهت ازبین‌بردن موهای زائد است و حدود 40 تا 80 درصد موهای زائد را که در قسمت‌های مختلف بدن رشد می‌کنند، از بین می‌برد. عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی بسیار کم و ناچیز هستند در حدی که عاملی برای انصراف شما از این کار نخواهند شد. با مراجعه به مراکز معتبر می‌توان همین عوارض جزئی را نیز به حداقل ممکن کاهش داد. مرکز لیزر مروارید یکی از مراکز معتبر در تهران است که با بهره‌مندی از بهترین تجهیزات و کادر درمان متخصص سعی در ارائه لیزری بدون درد و با کم‌ترین عوارض دارد. در ادامه به برخی از این عوارض اشاره شده است.

بیشتر بخوانید:  چیزهایی که باید در مورد درمارولر باید بدانید

1. قرمزی و تورم بعد از لیزر

اشعه لیزر فولیکول مو را تخریب می‌کند و در نتیجه بدن نسبت به آن واکنش نشان می‌دهد. در برخی افراد تورم و قرمزی در ناحیه تحت‌تأثیر نور لیزر بروز می‌کند. یکی از شایع‌ترین عوارض لیزر کل بدن قرمزی و تورم است؛ هر چند در اکثر موارد کوتاه‌مدت و زودگذر است. عدم تخصص و تجربه کافی در استفاده از دستگاه لیزر توسط کادر لیزر می‌تواند این عارضه را طولانی‌مدت کند.

2. عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی؛ پوسته‌ پوسته شدن محل لیزر

در عده‌ای از افراد عوارض لیزر به شکل پوسته‌پوسته شدن نواحی تحت‌تأثیر لیزر نمایان می‌شود. این نوع عوارض هر چند یک مشکل جزئی در نظر گرفته می‌شود؛ ولی ممکن است ناخوشایند باشد. این عارضه در برخی از موارد منجر به ایجاد زخم‌هایی در پوست به شکل دلمه و یا اسکار می‌شود. یکی از علت‌های ایجاد زخم و بروز عوارض پوستی و حتی در برخی مواقع خونریزی، طولانی‌بودن مدت تابش پرتوهای نور لیزر بر روی پوست است.

همچنین بخوانید: لیزر موهای ساعد مردان

3. تاول و سوختگی خفیف

یکی دیگر از عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی تاول و سوختگی است که این عارضه بیشتر به علت تجربه ناکافی متخصص و در لیزرهای دارای حرارت بالا بروز می‌کند. چنانچه در هنگام لیزر موهای زائد در پوست خود احساس گرما و حرارت بیش از حد می‌کنید که همراه با درد شدید است بلافاصله به جراح متخصص زیبایی خود اطلاع دهید.

4. خارش محل لیزر

یکی از رایج‌ترین و پایدارترین عوارض بعد از لیزر موهای زائد خارش و تورم محل لیزر است. خارش بعد از لیزر امری کاملاً طبیعی است و معمولاً در زمان کوتاهی بعد از لیزر بهبود پیدا می‌کند. به این نکته توجه داشته باشید که از خاراندن پوست بعد از لیزر اجتناب کنید؛ زیرا ممکن است التهاب پوست تشدید و منجر به زخم‌های آزاردهنده‌ای شود.

بیشتر بخوانید:  کرم کانتور چیست و مراحل کانتور کردن صورت

این عوارض بسیار جزئی هستند و بروز آن‌ها رایج است و اصولاً بعد از 24 تا 48 ساعت از بین می‌روند. در نتیجه در جواب این که آیا لیزر زیر بغل و بیکینی موجب سرطان می‌شود باید بگوییم خیر. عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی بسیار جزئی است و بعد از گذشت مدت‌زمان کوتاهی از بین می‌روند. توجه به این نکته ضروری است که همین عوارض جزئی را نیز با مراجعه به مراکز معتبر، استفاده از کادر مجرب و کارآزموده، استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها، رعایت مراقبت‌ها و توصیه‌های بعد از انجام لیزر و… می‌توان به حداقل رساند. مرکز لیزر مروارید یکی از معتبرترین مراکز لیزر در تهران است که با داشتن کادر مجرب و دستگاه‌های پیشرفته بهترین خدمات را در زمینه لیزر به زیباجویان خود ارائه می دهد. با رفتن به نشانی www.laser-morvarid.com می توانید برای استفاده از خدمات لیزر نوبت های خود را رزرو کنید.

جمع‌بندی

یکی از عللی که سبب کاهش اعتمادبه‌نفس در افراد مخصوصاً خانم‌ها می‌شود موهای زائد است. برای رفع این موها از روش‌های مختلفی مثل موبر، تیغ، وکس و… می‌توان استفاده کرد؛ اما مشکلی که وجود دارد این است که این روش‌ها دائمی نیستند و بعد از گذشت چند روز دوباره این موها رشد می‌کنند. یکی از قسمت‌هایی که خانم‌ها همیشه سعی بر این دارند که در این نواحی اصلاً موی زائدی وجود نداشته باشد زیر بغل و بیکینی است.

همچنین باید گفت که یکی از حساس‌ترین قسمت‌هایی که خانم‌ها همیشه برای اصلاح آن به مشکل می‌خورند ناحیه بیکینی و زیر بغل است. لیزر فول بادی مردان و زنان راه‌حل مناسبی برای حل این مشکل به طور کامل است. استفاده از این روش قطعاً مانند دیگر روش‌ها مزایا و معایبی دارد که با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و بهره‌مندی از بهترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها می‌توان عوارض لیزر زیر بغل و بیکینی را به حداقل ممکن کاهش داد.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

نحوه آرایش پوست سفید

[ad_1] آرایش پوست سفید نکات مهم برای آرایش پوست سفید بیشتر خانم ها پوست سفید …