نیایش شبانگاهی با خدا

%name نیایش شبانگاهی با خدا

نیایش با خدا

پروردگارا!

پروردگارا، طاعت ما را از ریا و تظاهر، پاکیزه دار.
پروردگارا! نام ما را در جمعی قرار بده که ارکان و وقت های نماز را نیکو داشته اند و با ارحام خود به نیکوکاری و مساعدت رفتار می نمایند.

پروردگارا! یار ما باش تا در سایه پرستش و بندگی، به تو نزدیک شویم و به ما صلاحیت عطا فرما تا از برکاتی که به اولیای خویش بشارت داده ای برخوردار شویم و پاداش بندگان پارسا و نماز گزار و روزه‌دار را نصیب مان فرما.

معبودا، تو را می ستایم، سپاس می نهم و در سایه احسانت راه می جویم. رحیما، گاهِ در عفو و بخشایش، مهربان ترین مهربانانی و گاه در عقاب و انتقام، سخت ترین کیفردهنده ای. معبودا تو در بزرگی و کبریایی بزرگ ترینی. خدایا، امرم نمودی که تو را بخوانم و دست نیاز به سویت دراز کنم. پس ای شنواترین، سپاسم را بشنو، ندایم را پاسخ گو و از لغزشم درگذر.

بیشتر بخوانید:  6 ذکر مجرب برای برآورده شدن حاجات

خدایا، تنها تو را می خوانم و نه غیر تو را که چون غیر تو را بخوانم، محروم خواهم شد. جز به تو امید نمی بندم که چون غیراز تو امید بندم، نا امید خواهم شد. بارالها، ای لطیف و ای بخشنده، هر نعمت و نکویی از آن توست و هر حاجت بدست تو برآورده می شود. پس ای مهربان، مقام یقین و حسن ظن به حضرتت عطایم فرما، و امیدواری به رحمتت را در قلبم پایدار کن و رشته امیدم را از غیر خودت پاره کن که جز به تو امید نبندم و جز به تو اعتماد نکنم.

بار خدایا، اى آنکه درگاه تو آخرین مقصد حاجات است و تنها درنزد توست که به خواستها توان رسید. اى خداوندى که در برابر نعمتهایت بهایى نستانى.اى خداوندى که زلال عطایت را به منت تیره‏ نگردانى. اى خداوندى که همگان به تو بى‏ نیاز شوند و کس را از توبى‏ نیازى نیست. اى خداوندى که همگان را به تو رغبت است و کس را رخ تافتن از تو میسر نیست. اى خداوندى که هر چه خواهندگان از تو خواهند، خزائن نعمتت فنا نپذیرد. اى خداوندى که ناموس حکمتت راهیچ وسیله ‏اى و سببى دگرگون نسازد.

مقام یقین و حسن ظن به حضرتت عطایم فرما، و امیدواری به رحمتت را در قلبم پایدار کن و رشته امیدم را از غیر خودت پاره کن که جز به تو امید نبندم و جز به تو اعتماد نکنم. به عفو و بخشش خود از من درگذر، به اعمال ناشایست مؤاخذه ام مکن و دعایم را اجابت فرما.

بیشتر بخوانید:  نحوه خواندن نماز وتیره یا نافله عشا

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

مناجات با حضرت معصومه (س)

متن مناجات با حضرت معصومه (س) زمانی که دل گرفته اید و آرام و قرار …