بیوگرافی شراره رخام

شراره رهام در 26 مرداد 1360 در تهران به دنیا آمد. شراره رهام دارای لیسانس زبان روسی از دانشگاه آزاد تهران شمال و لیسانس بازیگری از دانشگاه مجاهدین تهران است. در سال 1995 در فیلم عروسک کاغذی بازی کرد. پدر شراره رخام فوت کرده و او یک برادر و یک خواهر دارد. شراره راکهام او را به عنوان یک هنرمند با استعداد در فیلم نسل سوخته در سال 2009 معرفی کرد و بازی او در سریال رمضانی فقط برای تو در سال 2002 او را به شهرت رساند.

1 186 بیوگرافی شراره رخام

شارارا راکهام با بیان اینکه از انجام عمل جراحی زیبایی و پروتز لب در یک برنامه پشیمان شده است، گفت: تنها دلیل دوری من از نقشم در سریال تاریخی این بود که به لب هایم ژل تزریق کردند و پشیمان شدم. .به همین دلیل بعضی ها من را در سریال تاریخ انتخاب نکردند و گفتند که در گذشته چیزی شبیه رژ لب نداشتیم، این مشکل مرا آزار می داد و کارم را کم می کرد اما توانستم از شر آن خلاص شوم. دکتر خوبیه الان ژل لب دارم و به حالت عادی برگشتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی تمام بازیگران سریال گاندو 2 + عکس های بازیگران سریال لوتی

2 162 بیوگرافی شراره رخام

او بازیکن بسیار خوبی در والیبال و فوتسال، کاپیتان تیم است.او عاشق فوتبال است و طرفدار استقلال است. او همچنین دوست دارد موتورسیکلت سواری کند. فرهاد قریب (استیون راش) همسر سابق او، فیلمنامه نویس و مستندساز ایرانی-آمریکایی است. شراره رخام چند سال پیش با فرهاد غریب معروف به هنری استیون راش ازدواج کرد اما این زندگی کمتر از دو سال طول کشید و از هم جدا شدند. رهام فرهاد می گوید جدایی ما محترمانه و دوستانه بود چون او عاشق آمریکاست و می خواهد آنجا فیلم بسازد اما من دیگر نمی خواهم در خارج از کشور زندگی کنم.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …