بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات متولد 13 آذر 1363 است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و دو خواهر و یک برادر دارد. لیلا بلوکات کار خود را از سال ۱۳۷۷ در تئاتر کودک و نوجوان فرهنگسرا آغاز کرد. لیلا بلوکات در سال ۱۳۷۸ با بازی در سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم به طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد. لیلا بلوکات پس از ایفای نقش همسر آخناتن در سریال یوسف پیامبر شهرت بیشتری پیدا کرد.

1 198 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات درباره نحوه ورودش به عرصه بازیگری می گوید: اولویت تحصیلی من رفتن به آکادمی صدا و سیما بود که متأسفانه شلوغ بود. در نمایش به من پیشنهاد ادامه تحصیل در آکادمی کار و دانش داده شد. در این آموزشگاه فقط یک دوره قالی بافی رایگان بود که مجبور شدم در رشته هنر ثبت نام کنم. در نهایت وارد دانشگاه شدم و با میکائیل شهرشتانی، امین طرح و استاد سااریگیان دوره بازیگری را گذراندم. سال 77 به فرهنگسراها سر زدم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجید اوجی جلوی دوربین رفتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی لاله اسکندری

2 174 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات در مصاحبه ای گفت که من خانواده و خانواده ام را خیلی دوست دارمرابطه من با اعضای خانواده ام بسیار نزدیک و نزدیک است. خواهرم نوشا نام دارد متاهل مهندس الکترونیک و برق است و برادرزاده عزیزم رادمان پسر نوشا است. خواهر کوچکترم میترا نام دارد و در رشته مدیریت گردشگری و جهانگردی ایران تحصیل می کند و من یک برادر کوچکتر دارم که در رشته طراحی صنعتی تحصیل می کند.

3 169 بیوگرافی لیلا بلوکات

من تنها هنرمند خانواده ام هستم. با اینکه خواهرم میترا در 6-7 سالگی نقش دخترم افشانا بایگان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد، اما اصلا علاقه ای به ادامه این کار نداشت. لیلا بلوکات، موسس موسسه خیریه مهر لیلا می گوید: از کودکی علاقه داشتم به دیگران کمک کنم. برای داشتن چنین خیراتی و به لطف خدا برای رسیدن به مهارت های بازیگری با فعالیت و کمک خانواده و دوستانم این آرزو محقق شد. من با هشت کودک معلول شروع کردم. الان حدود هزار فرزند دارم که می توانند رویاهایشان را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پولاد کیمیایی

4 37 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکات علاقه شدیدی به ورزش دارد. وی گفت: از جوانی به والیبال علاقه داشتم.بخش بانوان باشگاه هنرمندان چند سالی است که وجود دارد و من ابتدا با این تیم کار و بازی کردم.اگر از تیم والیبال هنرمندان شروع کنم در سه چهار تیم دیگر بازی خواهم کرد. لیلا بلوکات علاوه بر والیبال به اسب سواری نیز می پردازد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …